Toon posts:

Password kwijt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met volgend probleem: ik ben het passwd kwijt van mijn account en geen enkel e-mailadres dat ik denk te gebruiken / gebruikt te hebben wordt aanvaard door de passmailer.
Het enige waar ik zeker van ben is dat mijn login "Didymus" is.
Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn mij uit de nood te helpen? De firma dankt u ;)

Verwijderd

het email adres wat in het profiel van didymus staat is:

t.machielse [at] wanadoo [punt] nl

http://www.tweakers.net/gallery/37179

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Volgens de us3radmin van ons heb je met Didymus een account bij ons geregistreerd. Ik heb je een nieuw wachtwoord toegestuurd waarmee je kunt inloggen.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, dat klopt niet, dat is iemand anders.
Ik snap er echt niets meer van; ik heb alle mogelijke e-mailadressen gebruikt met de username mailer zonder resultaat.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2004 10:28 ]

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

Ben je zeker dat je wel geregistreerd bent op de FP? Zowel op je nickname als (een deel van) je e-mailadres vind ik helemaal niets op de FP. Ook op basis van het IP dat je hier op GoT gebruikt is er niets gevonden.

Verwijderd

Topicstarter
Steve schreef op 20 juli 2004 @ 10:47:
Ben je zeker dat je wel geregistreerd bent op de FP? Zowel op je nickname als (een deel van) je e-mailadres vind ik helemaal niets op de FP. Ook op basis van het IP dat je hier op GoT gebruikt is er niets gevonden.
Ja daar ben ik zeker van want ik heb onlangs nog gereageerd op nieuws. Mijn ip is al helemaal geen referentie aangezien het iedere 36 uur verandert.

• feej
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-02 09:25

feej

giraffemeisje

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 21:00:
[...]

Ja daar ben ik zeker van want ik heb onlangs nog gereageerd op nieuws. Mijn ip is al helemaal geen referentie aangezien het iedere 36 uur verandert.
Weet je op welk nieuwsje? Dan kun je daar ff op zoeken en proberen of je daarin je eigen reactie terug kunt vinden (niveau -1 zouk je aanraden) en dan wete je iig je loginnaam al weer. :).

Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 21:00:
[...]

Tja, dan weet ik ook niet hoe we je verder moeten helpen... Didymus op de FP heeft een wanadoo.nl-adres, dus die mogelijkheid is uitgesloten. Verder vind ik niemand met een spacecake.be-adres, zoals je op GoT hebt ingesteld.

Weet je nog op welk nieuwsbericht je gereageerd hebt, en wat de inhoud van die post ongeveer was? If not, weet je nog wanneer je ongeveer gereageerd hebt? Dan kunnen we kijken op GoT welk IP je had op dat ogenblik en vergelijken met de FP.

[ Voor 3% gewijzigd door Steve op 21-07-2004 21:04 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:34
Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 00:38:
het email adres wat in het profiel van didymus staat is:

t.machielse [at] wanadoo [punt] nl

http://www.tweakers.net/gallery/37179
dit is em niet iig, te lang inactief:
Laatste post Fri 11 Apr 2003 - 13:09
Laatste login onbekend

[edit]
dit is zeker niet je account op de FP :)
op GoT heb je ooit een nickchange ondergaan van stuartje -> Didymus
de oorspronkelijke Didymus was namelijk inactief.
dat oude account komt overeen met die op de FP, dus de Didymus op de FP is de 'oude' Didymus op GoT (nu Didymus|IA :P)

@ Steve, ik kan zo 1,2,3 niets op zijn IP's vinden (en het zijn er idd veeeel :X :P)
ik heb de IP's gechecked die hij deze maand gebruikt heeft, maar geen van alle leveren iets op :?

[ Voor 22% gewijzigd door Crash op 21-07-2004 21:17 ]

• Crash
is ie dit toevallig :?
Stuartje

meerdere IP's komen overeen, evenals je oude nickname :)

[edit]
@ de Generaal, de komma zat in de weg :P
zo maar ff beter opgelost :)

[ Voor 29% gewijzigd door Crash op 21-07-2004 21:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het is zeker account Stuartje niet. Mijn laatste reactie daarmee dateert van april en ik heb sindsdien nog gepost, dus...
Ik zal eens mijn hersenen pijnigen en een newspost zoeken waarop ik gereageerd heb...

edit: Ik ben ondertussen een stuk minder zeker of ik sinds april gepost heb, maar ik vermoed van wel.
Is account Didymus op de frontpage nog actief en zo niet, kan ik die nick dan krijgen?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2004 23:57 ]

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 23:52:
Het is zeker account Stuartje niet. Mijn laatste reactie daarmee dateert van april en ik heb sindsdien nog gepost, dus...
Ik zal eens mijn hersenen pijnigen en een newspost zoeken waarop ik gereageerd heb...

edit: Ik ben ondertussen een stuk minder zeker of ik sinds april gepost heb, maar ik vermoed van wel.
Is account Didymus op de frontpage nog actief en zo niet, kan ik die nick dan krijgen?
Nochtans komt het merendeel van de IP's die je op GoT gebruikt of gebruikt heb, overeen met de IP's van Stuartje. En als ik de persoonsgegevens vergelijk (woonplaats Waregem enzo), kan ik eigenlijk maar één conclusie trekken... :).

Didymus is op de FP niet meer actief, als je wil kan ik Stuartje een nickchange geven naar Didymus.

Verwijderd

Topicstarter
Steve schreef op 22 juli 2004 @ 00:21:
[...]
Nochtans komt het merendeel van de IP's die je op GoT gebruikt of gebruikt heb, overeen met de IP's van Stuartje. En als ik de persoonsgegevens vergelijk (woonplaats Waregem enzo), kan ik eigenlijk maar één conclusie trekken... :).

Didymus is op de FP niet meer actief, als je wil kan ik Stuartje een nickchange geven naar Didymus.
Ik dacht toch echt dat ik een nieuwe account had geregistreerd, maar goed.
Het e-mailadres dat staat ingevuld voor account Stuartje is niet meer in gebruik dus dat moet ook veranderd worden.

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Ok, ik ga even fixen.

[edit] Nickchange doorgevoerd, mail gewijzigd en meteen ook een nieuw wachtwoord toegestuurd. Je profile is nu dus http://www.tweakers.net/gallery/70650.

[ Voor 82% gewijzigd door Steve op 22-07-2004 09:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Steve schreef op 22 juli 2004 @ 09:27:
Ok, ik ga even fixen.

[edit] Nickchange doorgevoerd, mail gewijzigd en meteen ook een nieuw wachtwoord toegestuurd. Je profile is nu dus http://www.tweakers.net/gallery/70650.
Dat werkt allemaal zoals het moet. Allemaal bedankt voor de hulp :)

• Crash
Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 23:52:

[...]
dan heb je waarschijnlijk via iemand anders zijn/haar account gepost :)
Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 09:26:
[...]

Ik dacht toch echt dat ik een nieuwe account had geregistreerd, maar goed.
Het e-mailadres dat staat ingevuld voor account Stuartje is niet meer in gebruik dus dat moet ook veranderd worden.
Of je hebt zoals je hier aangeeft een kloontje er op na gehouden :P En das niet de bedoeling ;)
Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 09:42:
[...]

Dat werkt allemaal zoals het moet. Allemaal bedankt voor de hulp :)
Eind goed, al goed :)
Ennuh.... niet meer je nick/pass combo vergeten he :P

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

laat maar, heb nieuw topic aangemaakt :)

[ Voor 83% gewijzigd door thalantis op 22-07-2004 13:33 ]

Jsunnyreports

Pagina: 1