Vandaag is er weer goed nieuws dus Pim mag de stats niet posten 
DPC stijgt 6 plaatsen in de daily, maar zoals we allemaal weten zegt dat weinig want die daily is zo instabiel (van alle teams) als het maar kan bij een project.
In ieder geval zien we binnen DPC gowron die een paar trappen omhoog klimt en gezellig bij de New Folder club komt buurten. Ook Stt valt nogal op omdat hij 15 plaatsen stijgt en zo de 5de plek inneemt. Goed werk luitjes!
Op het meer serieuze (werk) vlak zien we dat STW de Brabo's een plaatsje omlaag weten te krijgen en zo stijgen ze zelf naar de 10de plaats. Welkom in de top10 folks!
Ik zie dat we 1 nieuw lid hebben! Alvast welkom onbekende persoon!
Ik vermoed dat we morgen in de DPCh te zien krijgen wie onze mystery joiner is 
Rest mij [DPC]SilentStorm en Bensel te feliciteren met hun mijlpalen! Congrats folks!
DPC stijgt 6 plaatsen in de daily, maar zoals we allemaal weten zegt dat weinig want die daily is zo instabiel (van alle teams) als het maar kan bij een project.
In ieder geval zien we binnen DPC gowron die een paar trappen omhoog klimt en gezellig bij de New Folder club komt buurten. Ook Stt valt nogal op omdat hij 15 plaatsen stijgt en zo de 5de plek inneemt. Goed werk luitjes!
Op het meer serieuze (werk) vlak zien we dat STW de Brabo's een plaatsje omlaag weten te krijgen en zo stijgen ze zelf naar de 10de plaats. Welkom in de top10 folks!
Ik zie dat we 1 nieuw lid hebben! Alvast welkom onbekende persoon!
Rest mij [DPC]SilentStorm en Bensel te feliciteren met hun mijlpalen! Congrats folks!
Folding@Home hitparade van 2004-07-19 Top 30 daily flushing members: (83/1231) = 7%
Top 30 Overall
Top 15 teams daily
Top 15 teams overall
Mijlpalen
|
Leden |
1 nieuwe leden |
Huh?? Niemand joinde gisteren DPC!!! Boehoehoehoeeeee.... :'( |
0 retirements |
Aantal leden: 1231 |
Folding@Home Links |
Folding@home FAQ |
Folding@home: site - software |
DPCH van gisteren |
DPC.StartKabel.nl |
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy