RFC: Mijn handleiding voor distributed.net...

Pagina: 1
Acties:

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Topicstarter
Als het goed is kun je door op de onderstaande link te klikken mijn handleiding "Een inleiding tot het Distributed.net RC5-64 project" downloaden. Ik heb het gemaakt voor de site van Coldfusion. Het is in Word 2000 gemaakt, maar opgeslagen voor compatibiliteit met Word 97.

http://rc5handleiding.cjb.net

Ik wou jullie vragen om het even te lezen (het is wel 19 pagina's lang maar er staan veel plaatjes in :) en hier te posten wat jullie ervan vinden en of ik nog wat vergeten ben.

Thanx!

• weird0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-04 00:09

weird0

The Luck is Dying

denk je nouw egt dat ik de moeite ga doen om 19 pagina's te lezen ?

€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl

Verwijderd

Ik ben net begonnen met lezen haal op blz 2 in ieder geval anandtech weg. Dat staat zo dom.

Alsof we van hun afhankelijk zijn.

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

kheb ook effe wat stukjes gelezen, en die tips aan het eind staan me niet aan :( pc moet 24/7 aan staan.. waarom niet :?

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:10
Op maandag 25 december 2000 19:54 schreef Sequence het volgende:
kheb ook effe wat stukjes gelezen, en die tips aan het eind staan me niet aan :( pc moet 24/7 aan staan.. waarom niet :?
In de manual die ik downloade stond:
Ø Laat je computer niet 24 uur per dag aan staan om een zo veel mogelijk workunits te testen. Ook de mensen van distributed.net bevelen dat niet aan. Wel kun je de computer tijdens het eten aan laten staan, als je daarna toch weer verder gaat.
Wordt het echt afgeraden? Ik heb verscheidende pcs die nu al maanden voor mij 24 uur per dag , 7 dagen per week aan het kraken zijn.
Volgens mij vooral in combi met overklokken, dat is funest. Niet overgeklokte pcs moeten het makkelijk kunnen.

Verder wel duidelijke handleiding. Stond veel in, ook wat ik niet wist.

• janbletz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-01-2022
erg phat van je om een manual te schrijven, hoef ik nooit meer RTFM aan te horen als newbie...
}:O

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Topicstarter
Distributed.net raad dat 24/7 draaien niet af vanwege schade aan je hardware, maar omdat het een project is dat idle time gebruikt. En daarvoor moet je niet speciaal de computer voor aanlaten.

Ikzelf heb ook een PC 24/7 draaien, daar niet van. Maar laten we die newbees nu niet gaan beinvloeden (8> }:O

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Mijn pc staat al een half jaar 24/7 aan (met af en toe rebooten helaas :()
De servers op mijn werk draaien ook 24/7; met of zonder koe, dus wat ik wil zeggen is: een pc moet er tegen kunnen, anders heb je geen goede pc!

Intentionally left blank

Pagina: 1