Toon posts:

[XP] Hotfixes van 715 mb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Haloowa

mn computer doet het nog steeds :P

maar nu hetvolgende, xp is lekker aan het updaten, maar in de software zie ik dit staat:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/petervalstar/hotfix.JPG

is dit wel gezond? en wat kan ik anders verwijderen wie geeft me wat advies?

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Bugje? Check je schijfruimte even, waarschijnlijk alleen een fout in de weergave in dit specifieke venster... gebeurt wel vaker, maar dan met programma's van andere bedrijven bijv.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Zal wel een foutje zijn in windows, deze hotfixes zijn bij mij hooguit 10 mb

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 18:40

Sayko

Knowledge Is Power

Misschien is hier ook een hotfix voor nodig?

Verwijderd

Topicstarter
strange

mn c schijf zegt dat ik circa 4 gig verbuik

selecteer ik alle mappen en dan eigenschappen kom ik niet verder dan 1.5 gig in gebruik

ik heb alle verborgen mappen laten zien..

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:54
Misschien dat iedere hotfix een backup maakt? :?

• BooTeK
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-04-2025

BooTeK

coder

Dit is iets wat windows zelf invult als het geen gegevens beschikbaar heeft. (microsoft heeft het zo gemaakt dat ze een beetje gokken) Net zoals het icoontje dat erbij staat dat wordt ook gegokt als het niet standaard meegegeven wordt met de uninstall gegevens die in het register staan.

In dit bericht op "The Old New Thing - not actually a .NET blog" staat er wat meer informatie over.

http://weblogs.asp.net/ol...ve/2004/07/09/178342.aspx

Niets veel om je zorgen over te maken. Hotfixes krijgen standaard weinig informatie mee in het register waardoor windows dus maar een beetje gaat gokken.

Je kan er ook weinig aan doen dus. Het zou zelfs zo kunnen zijn dat over een aantal dagen er heel andere gegevens staan.

Follow the white rabbit....

Verwijderd

BooTeK schreef op 20 juli 2004 @ 00:36:
Niets veel om je zorgen over te maken. Hotfixes krijgen standaard weinig informatie mee in het register waardoor windows dus maar een beetje gaat gokken.
Klopt, bij mijn Windows XP Pro bak staat er op de titel na helemaal geen info bij de geïnstalleerde hotfixes.

• ---RRR---
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-12-2025
Heb ik ook. Maar bij mij zijn ze maar 101 mb :)

Voor die windows updates moeten ze eens een apart tabblad maken. Dus uit de softwarelijst.

Verwijderd

---rrr--- schreef op 20 juli 2004 @ 02:14:
Heb ik ook. Maar bij mij zijn ze maar 101 mb :)

Voor die windows updates moeten ze eens een apart tabblad maken. Dus uit de softwarelijst.
Dat hebben ze ook al gedaan in sp2 (beta) ;)

• ---RRR---
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-12-2025
Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 02:43:
[...]

Dat hebben ze ook al gedaan in sp2 (beta) ;)
Aha! Das stukken beter dan. Ik moet dus alleen nog wachten op de nederlandse versie van SP2. :(

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde....weet zo niet precies hoe groot elke hotfix is.

Wat mij ook opgevallen is (net zoals peet) dat mn c schijf zegt dat ik circa 6 gig verbuikt
heb en als ik alle mappen selecteer en dan eigenschappen kom ik niet verder dan 3 gig in gebruik
ik heb alle verborgen mappen laten zien..

Tel ik daar het wisselbestand bij op (ongeveer 1,5 gig) dan kom ik nooit aan de grootte van 6 gig....

heeft iemand hier een uitleg voor????

btw klopt het dat het wisselbestand ongeveer 2x je interne geheugen moet zijn???
Pagina: 1