Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat is normaal gedrag omdat de menuutjes anders onder de banner verschijnen. In ieder geval ik gok erop dat het dat is aangezien je plaatjes het niet doen bij mij
.
[edit]
Nu weer wel, en ja ik heb inderdaad gelijk
.
[edit]
Nu weer wel, en ja ik heb inderdaad gelijk
[ Voor 16% gewijzigd door Harm op 19-07-2004 23:19 . Reden: BTW ]
Internet Explorer heeft nooit gehoord van een z-index, daarom is er een workaround gemaakt waardoor (sommige) banners verdwijnen zodra een menu over de ad wordt opengeklapt. Zonder de workaround verdwijnt het menu onder de banner en dat is niet echt de bedoeling.
ook in de nieuwe layout voor GoT moet ik dit soort truuken gaan toepassen; er moet wel bij gezegd worden dat dit een IE-thingy is, echte browsers hebben er tegenwoordig geen last meer van
Intentionally left blank
aaah zit dat zo in elkaar 
nooit eigelijk op gelet. Moet me nog steeds voornemen eens over tegaan op een andere explorer
hij kan iig dicht, ik kan weer met een gerust hart slapen
nooit eigelijk op gelet. Moet me nog steeds voornemen eens over tegaan op een andere explorer
hij kan iig dicht, ik kan weer met een gerust hart slapen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dicht doen we hem wel als het topic ontspoort en dat gebeurt meestal toch niet. We laten hem dus gewoon open, zodat ook ons nageslacht hier door zal kunnen posten
.
Pagina: 1