Ik ben reeds een aantal weken aan het zoeken naar de juiste laptop die moet voldoen aan de volgende eisen:
- Tot € 1500,-
- Moet stil zijn
- Vooral voor thuisgebruik - tekstverwerken, beetje gamen en internetten
- Ik moet er games op kunnen spelen zoals Rise of Nations, Championship Manager, NFSU en Colin McRae en Real time Strategy games
- Zal veel worden gaan gebruikt voor "draadloos" internet
- TV out zodat ik films kan afspelen via TV scherm
- SXGA/UXGA 15 inch scherm
- Niet al te zwaar is meegenomen
- DVD writer hoeft niet
- Eventueel een subwoofertje
Ik heb in eerste instantie veel gekeken naar de Acer Aspire 2012 WLCI aangezien die in hoge mate aan mijn eisen voldoet en goede kritieken heeft. Ik ben hem echter gaan bekijken bij Dynabite en het widescreen scherm viel me toch wat tegen. Voor spellen lijkt me het onhandig (wordt het op 1024 * 768 niet uitgerekt?), lastig voor meenemen (of valt dit mee?) en ik wil DVD's gewoon via de tv-out kijken. Ik heb hier op het forum alle pagina's bekeken over de Aspire 2100WLCI/DEll 8600 (beiden widescreen) en daarna de ASUS m6000n (hellas boven mijn budget) en de ASUS 2500H. Deze laatste valt af omdat ie geen tv out heeft.
Ondertussen weet ik het echt niet meer!
Is er iemand die me wellicht een laptop kan aanraden? Of mijn bovenstaande twijfel omtrent widescreen kan wegnemen? Misschien is een type laptop dat ik over het hoofd zie?
In ieder geval bedankt voor de moeite.
- Tot € 1500,-
- Moet stil zijn
- Vooral voor thuisgebruik - tekstverwerken, beetje gamen en internetten
- Ik moet er games op kunnen spelen zoals Rise of Nations, Championship Manager, NFSU en Colin McRae en Real time Strategy games
- Zal veel worden gaan gebruikt voor "draadloos" internet
- TV out zodat ik films kan afspelen via TV scherm
- SXGA/UXGA 15 inch scherm
- Niet al te zwaar is meegenomen
- DVD writer hoeft niet
- Eventueel een subwoofertje
Ik heb in eerste instantie veel gekeken naar de Acer Aspire 2012 WLCI aangezien die in hoge mate aan mijn eisen voldoet en goede kritieken heeft. Ik ben hem echter gaan bekijken bij Dynabite en het widescreen scherm viel me toch wat tegen. Voor spellen lijkt me het onhandig (wordt het op 1024 * 768 niet uitgerekt?), lastig voor meenemen (of valt dit mee?) en ik wil DVD's gewoon via de tv-out kijken. Ik heb hier op het forum alle pagina's bekeken over de Aspire 2100WLCI/DEll 8600 (beiden widescreen) en daarna de ASUS m6000n (hellas boven mijn budget) en de ASUS 2500H. Deze laatste valt af omdat ie geen tv out heeft.
Ondertussen weet ik het echt niet meer!
Is er iemand die me wellicht een laptop kan aanraden? Of mijn bovenstaande twijfel omtrent widescreen kan wegnemen? Misschien is een type laptop dat ik over het hoofd zie?
In ieder geval bedankt voor de moeite.