Wie oh Wie weet........?

Pagina: 1
Acties:

• joffri
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-04-2024
Ik zoek me suf naar een voltage mod voor de msi k7t pro2..standaard kan ie tot 1,8 volt, met een laatste beta bios nu op 1,85 volt maar ik heb meer nodig. Ik vind het btw ook geen probleem om te solderen of whatever, maar ik kan nergens vinden hoe dat te doen.

Iemand ?

--------------------------------------------
msi k7t pro2, duron 700@875, 1,85v 46 graden stressed, 2x20 gb ibm 7200rpm 2mb cache, geforce ddr(tweaked),2x128 mb sdram, 5400 3dmarks

Verwijderd

Uhmz... Ik zou eerst iets beter gaan koelen of nie ? Mijn 700 loopt onder de 40 graden stabiel op 900 MHz. Als ie erboven komt ligt ie PLAT... Ik heb mijn duron 700@900 nu full load op 33 graden lopen =) Met mijn fop38+80x80 fan erop gemount in aan de zeikant van de kast =))

Misschien als je hem kouder krijgt dat je dan nu al verder kunt komen met DIT voltage. En als je dan toch nog wilt solderen, kweet niet of dat kan op jou bordjuh, ik kon niets vinden door de search te gebruiken soz =| Probeer de koeling te verbeteren =)

GreetzZ MaSsiE

• joffri
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-04-2024
ja hij is idd aan de warme kant, maar andere koeling lag toch al in de planning, maar ik wilde dat in 1x doen.

en ja search levert hierover niets op =[[

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Wat voor een cooler heb je dan ? want 46 graden is voor een duron wel erg hoog, hoe heb je hem bevestigd? Heb je ook case cooling?

Verwijderd

valt wel mee hoor 46 graden. zorg gewoon dat je stressed onder de 60 graden zit, dan zit je goed. over die mod. post je vraag eens op de wat meer extreme forums.