Toon posts:

ixus 430

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb sinds een week een ixus 430 in bezit en ben erg tevreden hiermee en met de gemaakte foto’s .Vooral de foto’s gemaakt in de macro stand zijn bijna perfect qua kleur en detail.
Wat ik me wel afvraag is met welke instellingen het beste foto’s van (snel) bewegende objecten gemaakt kunnen worden (buiten)? De handleiding is hier niet erg duidelijk in vind ik.
AF uit? iso 400? Iemand tips en trucks? 8)7

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:26
manuele focus ipv autofocus is wel wat sneller

met zonnig weer buiten moet je sluitertijd op ISO50 snel genoeg zijn.. ISO400 zorgt voor ruis

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Aangezien dit geen specifieke vraag voor jouw camera is maar gewone algemene fotografiekennis, stel ik voor dat je eens naar wat (digitale) fotografiesites gaat om daar wat basiskennis op te doen, bijv:

http://www.dpreview.com
http://www.imaging-resource.com

etc. zie FAQ

Alors.

Verwijderd

Topicstarter
De canon ixus 430 heeft geen “sport”stand of instellingen om de sluitertijd in te stellen om foto’s van bewegende objecten te maken dus mijn vraag is eigenlijk ,wat is het beste alternatief .?

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Iso op 400 jassen, statief mee, manuele focus, burst modes gebruiken en het beste ervan te hopen. :D

[ Voor 36% gewijzigd door Stereotomy op 20-07-2004 01:08 ]

Alors.

Verwijderd

Statief hoeft niet, manuele focus heeft ie niet, ISO 400 is het enige wat je kan doen

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

joepl, even het volgende:

De volgende keer mag je een betere topictitel kiezen ;) 'ixus 430' zegt weinig over de inhoud van jouw topicstart, alleen maar het type cam waar het om gaat. Als je er ook nog 'actiefoto's' of een dergelijke term bij had gezet, was het al beter geweest :) Ook loopt over de ixus-serie een groot topic: Canon IXUS IIs/400/430/500 deel 3 waar zaken zoals het maken van 'snelle' foto's met de ixus 400/430/500 langs zijn gekomen, inclusief tips. Succes :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.