[ipod] Foto opslag

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:12

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
hoi,

ik zit te denken om mijn ipod te gebruiken als foto opslag. nu heb ik 2 mogelijkheden alleen ik zie de voordelen van de 1 tenopzichte van de ander nog niet zo. heeft iemand ervaring met beide producten?

ik twijfel tussen

Dit apparaatje, waar je je digicam weer op aansluit (werkt met mijn canon s45)

http://catalog.belkin.com...pcount=&Product_Id=173207

en een simpele card reader

http://store.apple.com/1-...roductLearnMore=T7418LL/A

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

ik zou voor de cardreader gaan, dan kan je het ook voor andere dingen zoals PDA enz gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Er is naast de ipod nog een ander apparaatje waar je mp3's mee kan afspelen, digicam rechtstreeks op kan aansluiten en vervolgens je foto's in kleur kan bekijken.

Naam is me zo ontschoten, maar voor foto's (vooral op vakantie e.d.) is het ideaal.
Zoek eens in het fotografietopic, misschien ook een optie om dit topic daarheen te verhuizen gezien het feitelijk niks met Apple van doen heeft.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

die archos ofzo ultiemlelijk ding :P

Maar als ik de TS goed begrijp, dan heeft die gelukkig al een iPod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
Qorne schreef op 19 juli 2004 @ 22:49:
die archos ofzo ultiemlelijk ding :P

Maar als ik de TS goed begrijp, dan heeft die gelukkig al een iPod.
jep ben al in bezit van ipod! :D het fotografie topic wat word genoemd had ik al een tijdtje terug gevonden, zal het nog eens doorlezen. toen had ik namelijk nog geen ipod

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:40

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Ik heb die Belkin iPod Media Reader gekocht vlak voor ik naar tanzania ging. Tijdens die vakantie had ik Nikon 6MP spiegelreflex en een IXUS 400 bij me met totaal 1GB aan CF-cards. Ik was maar wat blij met die Belkin iPod Media Reader. In plaats van de maximale 2 a 300 foto's heb ik er nu ruim 900 kunnen maken :)

Gewoon tijdens de safaries de CF cards kunnen legen was wel een uitkomst.

[ Voor 3% gewijzigd door BlaTieBla op 20-07-2004 08:00 ]

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
hoelang doe je met die batterijen die er in moeten?

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

rammes schreef op 20 juli 2004 @ 08:21:
hoelang doe je met die batterijen die er in moeten?
Volgens de specs moet je iets van 12GB kunnen verzetten.... met 4*AAA baterijen (als ik me het goed herriner. Anyway, ik heb nog geen batterijen vervangen en redelijk intensief gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unSOUND
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-06 19:31
BlaTieBla schreef op 20 juli 2004 @ 15:02:
[...]

Volgens de specs moet je iets van 12GB kunnen verzetten.... met 4*AAA baterijen (als ik me het goed herriner. Anyway, ik heb nog geen batterijen vervangen en redelijk intensief gebruikt.
Dat geld voor de cardreader zelf.

De iPod is al na ongeveer 1 Gb leeg, omdat die de schijf constant moet benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Gelukkig heb je in Tanzanie overal stopcontacten :)

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unSOUND
klopt, maar dat betekend wel dat je om de 1 Gb aan foto's je iPod weer 3 uur moet opladen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

unSOUND schreef op 21 juli 2004 @ 01:09:
klopt, maar dat betekend wel dat je om de 1 Gb aan foto's je iPod weer 3 uur moet opladen...
Onderweg kon ik de iPod opladen in de auto (12V) en aan het einde van de dag in de resorts waar vaak weer stopcontacten voorradig waren. Lang niet overal is 24/7 stroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ja, maar dat foto-unit heeft z'n eigen batterijen. En die gaan 12 GB mee hoor ik net.... en batterijen kan je vrijwel overal ter wereld kopen, die komen na Coca Cola zo'n beetje het meeste voor.

Tip: Zonneenergie-batterijoplader.

Overigens gaan camera's na 1 Gb foto's schieten ook zeuren over de batterij-inhoud.

[ Voor 16% gewijzigd door Delerium op 21-07-2004 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb een xs-drive; kostte 199 euro, en dan kun je 40 gb (!) opslaan op die interne schijf zonder gezeik. Sneller en beter dan met je ipod, voor in verhouding een paar tientjes meer, en je kan lekker muziek blijven luisteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unSOUND
Ecteinascidin schreef op 21 juli 2004 @ 09:19:
Ja, maar dat foto-unit heeft z'n eigen batterijen. En die gaan 12 GB mee hoor ik net.... en batterijen kan je vrijwel overal ter wereld kopen, die komen na Coca Cola zo'n beetje het meeste voor.
De battarijen van de cardreader worden alleen gebruikt om de kaartlezer te voeden, NIET de schijf van de iPod. Dus ze zullen de kaartlezer 12 Gb lang kunnen voeden, maar het gaat dus om de andere factor, de schijf van de iPod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unSOUND
BlaTieBla schreef op 21 juli 2004 @ 08:08:
[...]

Onderweg kon ik de iPod opladen in de auto (12V) en aan het einde van de dag in de resorts waar vaak weer stopcontacten voorradig waren. Lang niet overal is 24/7 stroom.
Ik weet het, ik heb de lezer zelf ook, en ik weet dat het best te doen is, zolang je maar op tijd de iPod weer op kan laden. Ik wil alleen de aankomende koper wel even attenderen op deze kleine tegenvaller, omdat dat nergens genoemd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unSOUND
HunterPro schreef op 21 juli 2004 @ 10:05:Ik heb een xs-drive; kostte 199 euro, en dan kun je 40 gb (!) opslaan op die interne schijf zonder gezeik. Sneller en beter dan met je ipod, voor in verhouding een paar tientjes meer, en je kan lekker muziek blijven luisteren :)
Die laatste opmerking vat ik even niet...

als je de iPod gebruikt om foto's op te zetten, kun je nog steeds naar de muziek luisteren hoor.... je kunt gewoon de overgebleven schijfruimte gebruiken.
Pagina: 1