Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik heb een Sony/Ericsson T630 via bluetooth verbonden met mijn PC.

Nu kan ik makkelijk bestanden uitwisselen, zoals plaatjes, maar wat mij vooral handig zou lijken is als ik bijvoorbeeld smsjes kan versturen via de PC met behulp van de telefoon. Ik vind het namelijk heel irritant om te typen op een mobieltje :r

Maar ja, ik heb al op de Sony/Ericsson site gezocht naar software hiervoor, maar die hebben ze niet (de connection manager kan alleen maar syncen, maar ik zie nergens iets om mee te sms'en).

Heeft iemand een oplossing hiervoor?

Ik weet dat ik ook diensten als www.sms-versturen.nl kan gebruiken, maar aangezien die meestal ook niet zo betrouwbaar zijn, wil ik het liever direct doen via mijn eigen telefoon.

Bij voorbaat dank :)

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Volgens mij mag jij even in de startpost van het T630 topic lezen, daar staat namelijk FMA (Float Mobile Agent). En ja, daarmee kan je via bluetooth SMS-en met je PC.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Lethalis
  • Niet online
Heel mooi.. maar nu zie ik dat je voor de "native bluetooth" verbinding XP SP1 nodig hebt?

Ik werk met Windows 2000 en de software kan mijn telefoon nu niet vinden. Heb jij of iemand anders hier ervaringen mee?

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-11 18:25

janklp

FortyTwo Capital

Post dat in het topic van je telefoon dan. Daar zitten de mensen die de telefoon goed kennen!

• Lethalis
  • Niet online
Ik ben eruit :)

Moest even een virtuele COM poort aanmaken :) Bedankt :+