Toon posts:

hp r707 reactie op andere topics

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hello, mijn zoon werkt bij HP en hij heeft zo'n speeltje gekregen. ik heb hem even mogen gebruiken omdat ik de mijne had laten vallen ..oeps. het toestel ligt goed in de hand en hier in België krijgt het echt zoveel sterren als de canon ixus 500. volgens mijn zoon zou er een steengoede lens (nieuw) op zitten. ik heb hem aan 308 euro teruggevonden bij pixmania. kijk eens op digitalo.de, daar vind je alle merken aan scherpe prijzen. maar ik twijfel nog tussen een ixus 430 van canon of die minolta dimage g400. kan er iemand aan een nederlandstalige handleiding komen voor beide camera's ?
af te printen via pdp ?? mercietjes

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-02 15:53

Acid_Burn

uhuh

Als je zoon werkt bij HP, dan moet het toch een koud kunstje zijn om een handleiding te bemachtigen?

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Ik snap de topicstarter's probleem niet?

Maar ik zou zeggen: Minolta Dimage G400 :)

Alors.

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-01 14:33

janklp

FortyTwo Capital

Wat wil je met dit topic bereiken, ik snap het ook niet helemaal!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

sinjoortje, lees mijn sluitmessage in je vorige topic. Je zal echt zelf moeten kiezen :)
Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 20:38:
....kan er iemand aan een nederlandstalige handleiding komen voor beide camera's ?
af te printen via pdp ?? mercietjes
Handleidingenrequests doen we hier niet aan, dat staat ook in de Fotografie Policy:
Ik zoek een handleiding voor... Handleidingrequests voor wat voor stuk hardware dan ook doen we hier niet aan op GoT. Niet eens omdat ze copyrighted zijn, maar gewoon omdat ze vaak te downloaden/bestellen zijn bij de fabrikant en ook bij de betere shops aan te vragen zijn.

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.