Hoi,
Ik ben zoals je misschien weet bezig met het ontwikkelen van een framework (Object O.), dat misschien open source gaat worden. Nu ik aan het beredeneren ben welke functionaliteiten erin thuis horen, heb ik het volgende lijstje samengesteld:
Mijn vraag aan jullie is, weten jullie misschien nog een leuke functionaliteit die erin hoort of die gewoon bij je opkomt.
Alvast bedankt,
Ruben
Ik ben zoals je misschien weet bezig met het ontwikkelen van een framework (Object O.), dat misschien open source gaat worden. Nu ik aan het beredeneren ben welke functionaliteiten erin thuis horen, heb ik het volgende lijstje samengesteld:
Achter de haakjes staat de naam van de klasse, maar dat is (nog) niet belangrijk.- session management (database/bestanden) (Session)
- database abstractie mogelijkheid (Database)
- modularisatie mogelijkheden (Module)
- cache functionaliteiten (Cache)
- talen functies (database) (Language)
- ini-bestanden mogelijkheid (Settings/Ini)
- beveiliging op bestanden, sessies en d.m.v. een paneel beheerbaar (als gewenst) (Surveillance)
- secure en strenge input/output controle (ingevuld, genoeg tekens, etc.) allen beheerbaar via script (Input, Output)
- error klasse voor nettere errors (Error)
- uitzonderingen behandelaar (Exeption)
Mijn vraag aan jullie is, weten jullie misschien nog een leuke functionaliteit die erin hoort of die gewoon bij je opkomt.
Alvast bedankt,
Ruben