Wireless open air festival

Pagina: 1
Acties:

• kockie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-05 21:47
Tweede Wireless open air festival

Op 14 en 15 augustus wordt door in Zeddam het tweede Wireless Open Air Festival (WOAF) georganiseerd. Het vorige festival, vorig jaar, was een groot succes!

Wat is het WOAF?
Op het WOAF komen mensen van allerlei pluimage bij elkaar. Een ding delen ze: een grote passie voor het bouwen van draadloze netwerken.

Wat wordt er tijdens het WOAF gedaan?
Op het WOAF wordt informatie gegeven over draadloze netwerken, er worden antennes gemeten (je mag je eigen -eventueel zelfgemaakte- antenne meenemen!), er wordt een bbq gegeven, er zal een groot draadloos netwerk aanwezig zijn en er wordt een (kleine) lanparty gehouden.

Er zullen diverse presentaties gehouden worden over verschillende facetten van draadloze netwerken.

Verder zullen er diverse sponsoren aanwezig zijn met materiaal dat tegen een speciale festival prijs verkocht zal worden.

Wie organiseert het WOAF en wat is de doelgroep?

Het WOAF2004 wordt georganiseerd door een aantal leden van het Wireless Nederland forum. Ook niet-leden zijn van harte welkom. Het gaat om Wifi-"netwerken" in de breedste zin van het woord :*) Het is dan ook bedoeld als een meeting voor alles en iedereen die wifi leuk vindt.

Wil je meer weten, of je aanmelden voor het festival, neem dan eens een kijkje op de Woaf-Site

Tot dan!

Voor deze topic is toestemming verkregen van Xandrios

[ Voor 3% gewijzigd door kockie op 19-07-2004 19:39 ]

Interesse in hout stoken, duurzame energie, kachels etc? --> Ecologieforum
Interesse in Kockie --> Kockie.nl

• Petergr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04-2021

Petergr

beroeps prutser

Ik heb me reeds opgegeven, ik heb er nu al heel veel zin in,
voor mij is het een event om te leeren, dus verwacht niet teveel van me.

www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.