Hoi,
Vandaag deze kaart geinstalleerd, en alles werkt goed....Alleen
krijg ik mijn 2 de monitor maar niet actief. De handleiding en google zijn daar
nogal vaag over, en dus blijf ik met dit probleem zitten.
Op de meegeleverde cd staat zoiets als ' MS-8401 WinDVB driver en ook de applicatie ' Misschien heb ik dit nodig om de 2 monitors te gebruiken, maar dan komt er weer een nieuw probleem bij, Dan werkt mijn tvtuner niet meer.
Ik krijg dan de foutmelding ' 0x10001e6f kan niet gelezen worden ' waarschijnlijk
gebruikt deze WinDVB en tvkaart deze zelfde memory addressen. Als ik dan probeer de tvtuner te starten krijg ik deze melding ' initial H/W failed '.
In de device manager heb ik dan ook de ' twinhan video-audio controller verwijderd
( naam na installatie WinDVB ) en alles werkt terug als voorheen. Daaruit maak
ik ook op dat ik deze niet nodig heb om mijn dual vieuw te gebruiken. ( audio controller ???? lijkt mij een multimedia toepassing )
Weet iemand een oplossing ? en wat is die WinDVB nu eigenlijk ?
En dan nog een laatste iets, De WinDVB applicatie vraagt om een serial key, die
zal ik ook hebben alleen weet ik niet waar, Weet iemand hoe deze er ongeveer uitziet ? ( deze vind ik terug ; Gxx-Vxxxxxx-Rxx ??? maar deze werkt niet )
Help !!!
Vandaag deze kaart geinstalleerd, en alles werkt goed....Alleen
krijg ik mijn 2 de monitor maar niet actief. De handleiding en google zijn daar
nogal vaag over, en dus blijf ik met dit probleem zitten.
Op de meegeleverde cd staat zoiets als ' MS-8401 WinDVB driver en ook de applicatie ' Misschien heb ik dit nodig om de 2 monitors te gebruiken, maar dan komt er weer een nieuw probleem bij, Dan werkt mijn tvtuner niet meer.
Ik krijg dan de foutmelding ' 0x10001e6f kan niet gelezen worden ' waarschijnlijk
gebruikt deze WinDVB en tvkaart deze zelfde memory addressen. Als ik dan probeer de tvtuner te starten krijg ik deze melding ' initial H/W failed '.
In de device manager heb ik dan ook de ' twinhan video-audio controller verwijderd
( naam na installatie WinDVB ) en alles werkt terug als voorheen. Daaruit maak
ik ook op dat ik deze niet nodig heb om mijn dual vieuw te gebruiken. ( audio controller ???? lijkt mij een multimedia toepassing )
Weet iemand een oplossing ? en wat is die WinDVB nu eigenlijk ?
En dan nog een laatste iets, De WinDVB applicatie vraagt om een serial key, die
zal ik ook hebben alleen weet ik niet waar, Weet iemand hoe deze er ongeveer uitziet ? ( deze vind ik terug ; Gxx-Vxxxxxx-Rxx ??? maar deze werkt niet )
Help !!!