Toon posts:

draadloos netwerk

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heej ik heb een whn-01 draadloos netwerk kit en nu zijn daar geen xp drivers voor te krijgen weet iemand een manier zodat ik dat wel aan de gang kan krijgen ik he b twee pc en die draaien een op windows xp home en een op windows xp prof

hopelijk kan iemand mij helpen

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Misschien handig om te vertellen dat het om een sitecom gaat? (lijkt mij gezien Google)..

Herkent Windows ze verder niet automagisch dan?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je ook al op de website van de fabrikant gekeken?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb op de site van sitecom gekeken en sitecom zegt dat er geen drivers voor komen dus ja ik weet het ook niet jullie wel mssn hoop ik

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Misschien handig even om van één van de kaartjes een nummer/code te plaatsen? Als het een kit is uit de winkel moet er toch wel een CD bij zitten.

Anders zijn de kaartjes uit de kit waarschijnlijk ook los verkrijgbaar van sitecom en kun je de drivers gewoon opzoeken van de site.

Verwijderd

Topicstarter
het is een WHN-01 USB Wireless lan adapter (sitecom)cd staan ze niet en op de site ook niet maar weet iemand of een driver van bijv windows Me wel werkt offe iets of iemand die zelf driver kan maken ofzo greetz

Verwijderd

Op www.sitecom.nl klik je binnen Producten - Draadloos op bijvoorbeeld de bovenste NIC en vervolgens op Drivers. Vervolgens krijg je twee dropdown listboxen te zien. Kies binnen Productgroep voor 'Wireless Networking' en selecteer onder Product 'WL-001 Wireless Home Network Kit 1' wat volgens mij de afkorting is van WHN-01. Vervolgens klik je op zoek. Vervogens worden diverse downloads op het scherm getoverd. Kijk naar de specs van je card en je kunt ook een handleiding downloaden voor 'Wireless Networking XP Problems'. ;)

Hoop je hiermee te hebben geholpen. En anders moet je de URL maar volgen in mijn vorige post en de persoon in kwestie een mailtje sturen. :*)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb die hangleiding gedownload maar daar wordt alleen uitgelegd hoe je in een xp een netwerk aanmoet leggen maar er staat nergens iets in over die driver en heb op de link gekeken maar kan nergens op die site dat bestandje vinden en als ik het adres probeer te mailen maar dan krijg ik het mailtje terug :S:S

Verwijderd

http://www.sitecom.nl/md_download.php?md_id=793

Probeer deze maar gewoon, schijnt te werken voor Win2k, 98SE en ME, dus misschien ook wel voor XP?

Verwijderd

Topicstarter
krijg dat niet geinstaleerd als ik op setup druk en hij begint dan stopt hij dan zegt hij ik open nu confugiratie schermen en instaleer de driver :S:S en dan stopt het programma en als ik handmatig hem wil instaleren dan zegt hij als ik de driver installeerd ja okay en begint maar halverwege zegt hij een bestandje mist wat een kutzooi zeg in iedergeval allemaal bedankt voor de moeite alvast hoop dat iemand wat kan vinden voor mij ik zoek al weken

met vriendelijk groet benjie

Verwijderd

Logged chatsessie:
..........
[00:13] <dvision> I'm having an Sitecom WHN-01
[00:13] <dvision> Rumors are going that it would have an Atmel AT76C503A chip :+
[00:14] vs_ (~vlad@Thor.co.ru) joined #linux.
[00:14] <dvision> looking at /proc/bus/usb/devices, I see a vendor ID 0x0967
[00:15] <fuji> dvision: pheer
..........

Hiermee heb je nog niet de Windows XP driver, maar wel meer specs.

Verwijderd

Topicstarter
je bedankt denk ik ja sorry ben niet zo computer techneut maar wat kan ik dan met die specs doen sorry ben beetje dom :(

Verwijderd

De chipspecs verschaffen je wellicht de mogelijkheid om van een andere manufacturer een driver te installeren die hiermee kan werken. Zekerheid heb je niet, maar het is het proberen waard.

Verwijderd

Topicstarter
heej bedankt ga mij best doen tot nu toe heb ik alleen maar drivers voor linux gevonden voor die chip maar komt goed denk ik greetz benjie

Verwijderd

Topicstarter
tis zeker niet mogelijk om een linux driver te gebruiken voor windows ???

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-08 15:38

AirX

Tweak Guru

[rml][ XP] BSOD [ 0x0000007e] USB problem *[/rml]

zelfde probleem :P.... marre... kun je mij misschien die linux drivers sturen? die kan ik erg goed gebruiken!!! mijn mail: arjandj@hotmail.com

Verder nog topicje van mij: AirX in "Antenne aan een USB wireless geval :)"

[ Voor 18% gewijzigd door AirX op 20-07-2004 13:16 ]

Verwijderd

Wat is Google toch waardevol hé.

Resultaat : Download AT76C503A driver

Verwijderd

Topicstarter
hahha ja ik had hem precies de zelfde site gemaild maar nou hebben we overal drivers voor behalve voor windows xp wat en ***zooi

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Tjah.. dit gaat helemaal nergens meer over. GoT is geen driversearch; via Google en wat denkwerk moet je er wel uitkomen. Anders kun je altijd contact opnemen met de fabrikant; of desnoods de winkel. Die worden er immers voor betaald om jou te helpen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.