Toon posts:

FireFox + powerAdmin + IE links: problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 problemen waarop ik geen oplossing voor gevonden krijg.

1.
Als ik een LINK aanklik die op de desktop staat krijg ik een windowsXP error die zegt dat ie het bestand nietr kan vinden.
Hij gaat er dus vanuit dat de LINK een bestand is en moet worden uitgevoerd.

Dit doet ie alleen als dus klikt op een LINK die op je pc staat, niet in websites.

2.
Als ik inlog op powerDNS (PHP web interface voor DNS beheer) en ik klik op useradmin dan loopt de hele firefox vast. Andere browsers (IE, netscape, Opera) werken correct met deze interface en functie.

Beide fouten heb ik hier op 2 verschillende PC's, beide draaien op winXP prof NL sp1

• mambo No5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-08 09:38

mambo No5

Bad Apple?

Welke versie van firefox draai je eigenlijk? Ik draai hier 0.8 en heb geen problemen met linkbestanden op de desktop... (icm XP home none SP)

Probeer anders de nieuwste versie van FF eens, waarschijnelijk kan die beter overweg met de door jouw genoemde problemen :)

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic

• Unverter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-03 14:01

Unverter

Rediscover the web!

Voor de 1e zou dit een oplossing kunnen zijn: http://johnhaller.com/jh/mozilla/firefox_bug_246078.asp (fix voor een bug een ff 0.9 met het instellen als default browser)

Voor de 2e weet ik niet of dit aan de HTML code of aan Firefox ligt.

[ Voor 17% gewijzigd door Unverter op 19-07-2004 18:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
@mambo
De laatste versie 0.9 is dat geloof ik gebruik ik.

@Gert-Paul
Zal ik naar kijken, maar lijkt me geen html code error, heb al 3 verschillende browsers geprobeert en geen van die 3 hebben die fout, alleen FireFox wel.