Hoe lang mag een video kabel zijn?

Pagina: 1
Acties:

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:58
Ik heb een Asus V7100, nu wil ik van de TV-out naar de TV een video kabel leggen (en natuurlijk van de soundcard naar de tv/versterker) alleen dan zou ik ongveer 20m kabel nodig hebben. Is dit mogelijk zonder al te veel kwaliteits verlies? als dat niet zo is zijn er andere oplossingen?
Bedankt

Verwijderd

Het licht er maar net aan.

Ik heb 2 10m tulpkabels liggen.
1 niet afgeschermt
1 wel afgeschermt

Ik merk wel dat de afgeschermde kabel veel betere kwaliteit geeft dan die andere. Dus als je een goede kabel zou hebben moet het goed kunnen werken. Moet je maar uitproberen zou ik zeggen.

Suc6

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

Composiet kan behoorlijk lang zin, alleen hoe beter je kabel en connectoren hoe verder je komt met een fatsoenlijk beeld..

IP Rocks

Verwijderd

voor video heb ik 7 meter videokabel met tulpstekkers. werkt prima. afgeschermd.

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 10:14

gcb

ik heb voor m'n beamer hier 20 meter kabel liggen. Ik heb gewoon bij de locale electronica shop gevraagd om de beste kabel daarvoor, en dan een gouden plugje aan beide kanten. Het signaal komt prima door. Ok dat grapje heeft me dan wel f 70,- gekost, maar als je een beetje beeld wilt hebben..

Verwijderd

heb je het nu over een s-video kabel of een coax kabel?

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 10:14

gcb

heb je het tegen mij? in dat geval: coax

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 07:22

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

ik heb hier meer dan 25 meter liggen... no probs

Verwijderd

Ik heb hier een coax kabel van 10 meter door de muur gerukt. Heb 'em naast de telefoon lijn gelegd, maar ik geloof dat ie daar wel iets op stoort.
Pagina: 1