Toon posts:

[msn] microfoon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
een tijd geleden kon ik in msn altijd praten met een webcam en microfoon,
tegenwoordig doet alleen de webcam het nog maar en de microfoon nooit,
de microofoon werkt wel,
zelfs in met dat callibreren of hoe het ook heet zie je die balk uitslaan,
maar in het gesprek hoor ik niks en de ander ook niet

wat doe ik fout?

Verwijderd

Topicstarter
ik zie dat er meer mensen zijn met het probleem dus ja ik heb gezocht, maar er is nooit echt een oplossing voor gevonden...

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05-2025

Firestone

$ su - vuursteen

Ik had hetzelfde probleem eergister. Echter hier wel de oplossing gevonden.

Ga naar 'properties' van je internet connectie en vink 'QoS packet...' uit. ff rebooten en hij deed het bij mij.

Verwijderd

kan je je stem wel opnemen in windows? Oftewel: herkend de computer je mic. wel?

Verwijderd

Topicstarter
ja mijn microfoon doe thet wel gewoon ja

Verwijderd

Topicstarter
Firestone schreef op 19 juli 2004 @ 18:06:
Ik had hetzelfde probleem eergister. Echter hier wel de oplossing gevonden.

Ga naar 'properties' van je internet connectie en vink 'QoS packet...' uit. ff rebooten en hij deed het bij mij.
waar staat dit?

• Firestone

Firestone

$ su - vuursteen

In Xp staat het bij 'start'- 'my network place'. En dan links ' View Network Connection'.
Rechter muis op je connectie, properties, QoS packet... uitvinken.

Of natuurlijk in het control panel - network connection.

[ Voor 9% gewijzigd door Firestone op 19-07-2004 18:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
oja ik had het al gevonden, dankje ff testen nu :)

Verwijderd

Topicstarter
helaas het helpt niet...

• Firestone

Firestone

$ su - vuursteen

Staat er wel dat je verbonden bent (onder je chat scherm?).

Verwijderd

Bij de volume settings even de opname settings selecteren, dan ff vinkje aanzetten bij mic.?

Daarmee selecteer je de mic.

Bij mij gebeurt het heel vaak dat msn ineens geen geluid over mijn mic geeft.

Verwijderd

eyz piet, de mijne doet het ook nie meer, als je met je mond tegenaangaat dan gaat het metertje omhoog ma als ik hem weghaal en schreew doet die het niet, als mijn mond tegen het metertje aan komt krijg ik een klein beetje stroom. Bij andere mensen zuist hij dat als ik er met me mond op gaat, heb jij daar geen last van dan, misschien is die gwn kaduk ( bij mij gaat dus dat metertje ook wel omhoog )

• -ChRiZz-
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-08 00:11
MSN+MIC geeft vaak een probleem zeker achter NAT.

Ik heb met dit programma al mijn problemen op kunnen lossen:

http://www.hot-download.c...msn-messenger-review.html

Ook kun je skype (www.skype.com) tegelijk gebruiken met msn, beetje omslachtig maar het werkt wel :)

Slache!

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07 23:30
Gewoon skype gebruiken want ik had ook dat probleem maar dat was dan zo nu en dan, en dan moest je msn ff uitzetten en weer aan het toen ging het weer even goed.

Maar nu gebruik ik skype voor audio en dat werkt super en klinkt ook nog eens beter :)

Verwijderd

Topicstarter
ach in hdat optie scherm doet hij het wel gewoon, en met andere programmas ook, en ik heb alles al geprobeerd maar er gebeurt gewoon echt helemaal geen donder

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 18:27:
ach in hdat optie scherm doet hij het wel gewoon, en met andere programmas ook, en ik heb alles al geprobeerd maar er gebeurt gewoon echt helemaal geen donder
probeer als dat kan eens een andere mic. Ik zelf heb genoeg van die dingen gesloopt. zeker van die goedkope zijn niet echt goed. /me MISTERJONGE heeft de moed maar opgegeven :'( :+

• Pittemans
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-08 23:09
Wat je nog moet proberen is om naast een webcam sessie ook een audio gesprek aan te gaan. Misschien dat die dat dan doet. Want een webcam sessie kan je volgens mij niet meer praten.

Verwijderd

Topicstarter
ja dat audio gesprek doet het juist niet, en NEE mijn microfoon is niet stuk dus ik koop geen nieuwe dat lijkt me toch duidelijk, weet iemand anders welke poort je precies moet open zetten ofzo, redelijk irritant dit, het is nu gewoon een pricipekwestie geworden

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 11:17

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik heb het zelfde probleem...en gebruik dus ook skype voor het voice gedeelte.
Wel vreemd omdat bv Eyeballchat het perfect doet met cam en voice tegelijk.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand ondertussen misschien al een oplossing gevonden? want ik heb nog van alles geprobeerd en niks helpt (nog even en het is tijd voor een format..) :P
Pagina: 1