Final Fantasy X uit spelen zonder te saven?!?!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 931 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepyhead
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-07 19:38

Sleepyhead

Sleepy as always....

Topicstarter
De meeste onder ons hebben vast wel een nachtje met wat vrienden lopen gamen. Erg leuk maar je kunt ook een stapje verder gaan… :D

In het boekje van Final Fantasy staat “memory card required, try beating the game without it!”, niemand die dit letterlijk neemt maar wij vonden het wel een strak idée. En zo hebben wij vorig jaar Final Fantasy 8 uitgespeeld ZONDER TE SAVEN OF TE SLAPEN tussendoor!!! :O

Erg vermoeiend om eerlijk te zijn, ruim 48 uur bezig zijn met een spel en er mag in die 48 uur ook niks fout gaan anders heb je alles voor niks geweest. Het is ons toen gelukt en waren van plan morgen (dinsdag 20-07) ook maar eens te proberen met Final Fantasy X.

We nemen het dit keer ruim en denken er ruim 52 uur over te gaan doen, dit lijkt lang maar je moet niet al te veel risico nemen, want als het fout gaat is het afgelopen. :o

Wat vinden jullie hier nou van, zijn we stapel gek of is het wel een strakke aktie??
Heeft iemand ook weleens zoiets gedaan??

Live via webcam!!

*** Live Verslag!! ***

Dinsdag, 10.30
We zijn begonnen!! Gister goed uitgeslapen en nou proberen dat de komende 52 uur niet meer te doen. :) We gaan straks het prachtige Blitzball filmpje bekijken.

Dinsdag, 12.30
Aangekomen op Besaid, nog niet echt gevaarlijke situaties gehad. Webcam wordt nou aan gewerkt.

Dinsdag, 12.42
Webcam online, ff boodschappen doen zijn zo terug. :D

Dinsdag, 14.28
Kilika bereikt, het schiet nog niet echt op maar we gaan er vaart achter zetten. Pas 1 stomme fout gemaakt, Overdrive van Valefor op een Sinscail gedaan in plaats van Sin. 8)7 Anders was hij in 1 keer dood geweest nou moest Wakka 10 keer aanvallen. :D

Dinsdag, 14.35
Zojuist Lord Ochu verslagen met overkill, kregen helaas 2 MP Spheres ipv 2 HP Spheres. :'(

Dinsdag, 17.51
Heel wat spannende momenten gehad, we hebben de Jecht shot goed uitgevoerd en we hebben zojuist de Blitzball wedstrijd gewonnen van de Luca Goers!!! :9~ En een Strenght Sphere erbij!!! :9~ Nou op weg naar de Mihen Highroad!!! 8)

Dinsdag, 21.11
We zijn nu onderweg naar de mislukte actie van de Crusaders tegen Sin, veel getrained om te wennen aan het Internationale Sphere Grid (Alles zit ineens anders, nieuwe route verzinnen) en er zijn 4 nieuwe computers bij gekomen die een plek moesten krijgen.

Dinsdag, 22.07
Zojuist Sinspawn Gui verslagen toch minder zwaar dan verwacht er staan ondertussen al 4 webcams online!! 8)

Dinsdag, 22.07
We lopen nou rond bij de Moonflow, we hebben ondertussen ook al Ixion bemachtigd. 8)

Woensdag, 1.46
OMG OMG OMG Bijna doodervaring net door een simpel @#$@#%&^%beest!! de Kusariqqu, 2 dood yuna 138 in het geel. :'( Toch gered door de hulp van Valefore!

Woensdag, 3.20
:'(:'( GAME OVER :'(:'(

Woensdag, 3.55
We gaan maar verder met GTA Vice City, missie 1 ff doen met The Hunter! :D

[ Voor 71% gewijzigd door Sleepyhead op 21-07-2004 03:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-07 09:46

ye-roon

knaak

/respect als het je lukt, maar zou het zelf niet doen.

zo las ik laatst ergens iemand die bij final fantasy 7 in de eerste reactor naar level 100 ging lvlen...... hij was al bij level 60 :S

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

:D Doet mij denken aan doom, spring naar een willekeurig level en speel 'm uit. Je begint dus alleen met dat standaard pistooltje :)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepyhead

Sleepyhead

Sleepy as always....

Topicstarter
Het is dus al gelukt bij Final Fantasy 8 vorig jaar. We zijn wel 's nachts 1 keer in slaap gevallen maar voor slechts een kwartiertje. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38358

met zo'n nick vraag je er ook wel om in slaap te vallen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepyhead

Sleepyhead

Sleepy as always....

Topicstarter
Anoniem: 38358 schreef op 19 juli 2004 @ 17:21:
met zo'n nick vraag je er ook wel om in slaap te vallen :+
Het is idd wel toevallig maar deze bijnaam heb ik al jaren. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Umm leuk als je er van houdt en respect als het je lukt maar ik zou er toch niet aan beginnen.

* Admiral Freebee zou om 5u 's morgens al in slaap vallen... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108806

Ah! Jah! GAAF! Het Nintendo gevoel! (op m'n nintendo speelde ik elk spel in een ruk uit, red.) Keihard doorgaan... kan je het niet live uitzenden oid? zou ik wel heel stoer vinden.. waar woon je? En ploegen doen he? Lijkt me het beste... Ik zou het iig laten cappen door een webcam oid :D prachtig! Success man! en hou me op de hoogte, vind dit errrug neato actie * Anoniem: 108806 bookmarkkkkkeed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepyhead

Sleepyhead

Sleepy as always....

Topicstarter
Het word waarschijnlijk ook via webcam uitgezonden maar half, er is ook nog LAN party bezig in mijn huis. 8)

Maar zal wel zorgen dat hij soms ook op ons gericht komt. Morgen vanaf een uur of 12. www.dwag.tk

Ik meld tussendoor wel hoe ver we zijn.
offtopic:
Ik woon in een klein gehucht tussen Arnhem en Nijmegen

[ Voor 19% gewijzigd door Sleepyhead op 20-07-2004 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557

In principe is FFX best uit te spelen zonder te saven, je moet alleen wat meer tijd nemen om te levelen om onnodige risico's uit de weg te gaan. Ik zou het zeker niet in 1 ruk doen (je hebt een pauze knop he) want ik heb geen zin om 60 uur wakker te blijven (en de tijd niet ervoor). Het is op zich wel een leuke actie, maar jullie liever dan ik :)

[edit]

Ik heb ook wel eens een shoot 'em up (Aleste 2 op de MSX) uitgespeeld zonder te schieten (behalve bij de bosses) dus door zo te oefenen dat je echt alles kon ontwijken. Iedereen doet wel eens rare dingen toch :P :D

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 2557 op 19-07-2004 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepyhead

Sleepyhead

Sleepy as always....

Topicstarter
Anoniem: 2557 schreef op 19 juli 2004 @ 18:18:
In principe is FFX best uit te spelen zonder te saven, je moet alleen wat meer tijd nemen om te levelen om onnodige risico's uit de weg te gaan. Ik zou het zeker niet in 1 ruk doen (je hebt een pauze knop he) want ik heb geen zin om 60 uur wakker te blijven (en de tijd niet ervoor). Het is op zich wel een leuke actie, maar jullie liever dan ik :)
Het geef juist een kick om het zonder te slapen te doen, als je het goed doet houdt de spanning je wel wakker. ;) En 52 uur vind ik al erg ruim maar we zullen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
En toen crashde je computer.... :+
Wel enorm stoer :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115621

Ik zou dan graag wat fotos willen zien :D

Ik weet nog wel dat ik eens mgs1 en 2 achter elkaar heb uitgespeeld,was doodop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepyhead

Sleepyhead

Sleepy as always....

Topicstarter
DataBeest schreef op 19 juli 2004 @ 19:01:
En toen crashde je computer.... :+
Wel enorm stoer :)
PS2 crasht niet zo snel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239

Is dit bezigheidstherapie? Ik zie er de lol niet van in dagenlang een spel te spelen die je eigenlijk niet meer interessant vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108806

Ok.... toen moest ik weer even.

1: begrijp ik goed dat je mrogen gaat beginnen? ik ga *(^*&^*& dan net naar canada =/ mjah...

2: PS2 is geen PC- en crasht ook minder vaak. Maar!... het zou me neits verbazen O_O... wet van murfie :P

3: Waarom? Omdat je daar een colsoe voor hebt! lol trappen met vrienden! Dit is een supergaaf id! 'k reken ook op de nodige fotos en commentaren v/d spelers :P En geen pauzes, maar met ploegen werken! HUAH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coller
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-07 20:48
zorg ervoor dat je in de config de intro filmpjes van je aeons verkort, scheelt je tijd ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepyhead

Sleepyhead

Sleepy as always....

Topicstarter
Anoniem: 108806 schreef op 19 juli 2004 @ 19:16:
Ok.... toen moest ik weer even.

1: begrijp ik goed dat je mrogen gaat beginnen? ik ga *(^*&^*& dan net naar canada =/ mjah...

2: PS2 is geen PC- en crasht ook minder vaak. Maar!... het zou me neits verbazen O_O... wet van murfie :P

3: Waarom? Omdat je daar een colsoe voor hebt! lol trappen met vrienden! Dit is een supergaaf id! 'k reken ook op de nodige fotos en commentaren v/d spelers :P En geen pauzes, maar met ploegen werken! HUAH!
1. Er komen nog foto's maak ik wel tijdens het spelen kun je het dus achteraf zien hoe het was. Ik zal ook in de beginpost gaan bijhouden hoe lang we bezig zijn en waar we ongeveer zijn. (bijna game over situaties enzo :))

2. PS2 zou kunnnen crashen ga ik niet van uit. Toen we FF8 deden, deden we saven bij cd-wissel omdat dat nog wel eens fout ging. Maar dat hoeft bij FFX niet.

3. Geen pauzes, geen slaap en er komen foto's en commentaar in beginpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepyhead

Sleepyhead

Sleepy as always....

Topicstarter
coller schreef op 19 juli 2004 @ 19:17:
zorg ervoor dat je in de config de intro filmpjes van je aeons verkort, scheelt je tijd ;) :P
Dat kan wel een half uur schelen over heel FF gezien!! Thanx :)

[ Voor 3% gewijzigd door Sleepyhead op 19-07-2004 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82495

Heeft iedereen van jullie het spel al eens gespeeld, of is het helemaal nieuw voor sommige van die vrienden van je 8)7 ?

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 82495 op 19-07-2004 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepyhead

Sleepyhead

Sleepy as always....

Topicstarter
Anoniem: 82495 schreef op 19 juli 2004 @ 22:04:
Heeft iedereen van jullie het spel al eens gespeeld, of is het helemaal nieuw voor sommige van die vrienden van je 8)7 ?
We hebben volgens mij allemaal vanaf FF7 t/m FFX-II uitgespeeld, anders moet je ook niet aan zoiets beginnen. Beetje ervaring is wel handig. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16462

Ik vind het een gave actie. DOEN!!
Ik heb het gehad met Metal Gear op de MSX2 jaren terug. Weet nog wel dat ik samen met een vriendje het keyboard bediende en op ene gegeven moment drukte ik per ongeluk op de reset knop :)
Beeld werd zwart.. MSX logo verscheen.. we keken mekaar aan en... RHAAAAA NEEEE!!!
LOL
Toen opnieuw begonnen.

Succes iig met jullie spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:23

Brons

Fail!

Wow, veel succes, en ik hoop dat er veel plaatjes/filmpjes komen :).

Het enigste spel dat ik heb uitgespeeld zonder te saven was een Mario spel op de GameBoy :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:26

Aight!

'A toy robot...'

Als je dat doet ben je goed :P

Een ding, geen risicos nemen, en gaan voor de celestioan weapons en de magus sisters + auto life is de eindbaas wat makkelijker ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:17

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Anoniem: 16462 schreef op 19 juli 2004 @ 22:49:
Ik vind het een gave actie. DOEN!!
Ik heb het gehad met Metal Gear op de MSX2 jaren terug. Weet nog wel dat ik samen met een vriendje het keyboard bediende en op ene gegeven moment drukte ik per ongeluk op de reset knop :)
Beeld werd zwart.. MSX logo verscheen.. we keken mekaar aan en... RHAAAAA NEEEE!!!
LOL
Toen opnieuw begonnen.

Succes iig met jullie spel!
Metal Gear 1 lukt je binnen de anderhalf uur, daar hoef je geen nachten voor op te blijven :Y)

Succes met FFX in 1 ruk uit te spelen. Eeen uurtje of 60 mag je er zeker wel voor uit trekken. 60 uur wakker blijvem dat trek ik niet (meer) ;).

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:38
ontzettend strakke actie hoor! :D
voorwaarde is wel dat het leuk blijft en gezellig is met de vrienden... :P
Succes er mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Laatst online: 03-07 22:57

FastBunny

Give it the Works !

Succes ;) Als je simpel langs de eindbaas wilt moet je Yojimbo wat geld geven ;)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52687

Xenogears in een keer uitspelen, als je dat lukt geef ik je al me spaargeld :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Anoniem: 52687 schreef op 20 juli 2004 @ 09:34:
Xenogears in een keer uitspelen, als je dat lukt geef ik je al me spaargeld :D _/-\o_
Zou ik wel de link naar de guide in je signature eruit halen anders maak je het hem wel heel makkelijk :+

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-07 01:58

Bosmonster

*zucht*

Anoniem: 108806 schreef op 19 juli 2004 @ 17:30:
Ah! Jah! GAAF! Het Nintendo gevoel! (op m'n nintendo speelde ik elk spel in een ruk uit, red.) Keihard doorgaan... kan je het niet live uitzenden oid? zou ik wel heel stoer vinden.. waar woon je? En ploegen doen he? Lijkt me het beste... Ik zou het iig laten cappen door een webcam oid :D prachtig! Success man! en hou me op de hoogte, vind dit errrug neato actie * Bosmonster bookmarkkkkkeed
Jij hebt je eigen redactie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepyhead

Sleepyhead

Sleepy as always....

Topicstarter
FastBunny schreef op 20 juli 2004 @ 09:39:
[...]

Zou ik wel de link naar de guide in je signature eruit halen anders maak je het hem wel heel makkelijk :+
We gaan het toch wel met een walkthrough doen anders word het echt onmogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zwak hoor ;)
Maar met 12 uur, bedoel je dan 12.00 of 0.00 ? laatmaar lees net dat jullie al begonnen zijn :+

De cam (op site) werkt trouwens niet???

[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 82495 op 20-07-2004 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepyhead

Sleepyhead

Sleepy as always....

Topicstarter
Anoniem: 82495 schreef op 20 juli 2004 @ 11:01:
zwak hoor ;)
Maar met 12 uur, bedoel je dan 12.00 of 0.00 ? laatmaar lees net dat jullie al begonnen zijn :+

De cam (op site) werkt trouwens niet???
De cam komt nog, weet zelf niet hoe ik dat ding moet hosten. :D Het begin is ook nog niet echt interessant om te zien. Het is pas leuk om te zien als we verder zijn en bijna dood gaan. Of half liggen te slapen achter tv. :O

[ Voor 20% gewijzigd door Sleepyhead op 20-07-2004 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Sleepyhead schreef op 20 juli 2004 @ 11:10:
[...]

De cam komt nog, weet zelf niet hoe ik dat ding moet hosten. :D Het begin is ook nog niet echt interessant om te zien. Het is pas leuk om te zien als we verder zijn en bijna dood gaan. Of half liggen te slapen achter tv. :O
* FastBunny schopt sleeyhead naar: www.webcamxp.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

Als je toch bezig bent, doe het dan gelijk zonder het spheregrid te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-06 15:30
Ff een vraag/opmerking, ga je nu eerst ook levelen en dan het pas uitspelen. Of ga je meteen door. Ik heb FFX pas een halfuurtje gespeeld, dus hoe dat zit met levels enzo.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepyhead

Sleepyhead

Sleepy as always....

Topicstarter
Webcam online!!!!

We zijn ff boodschappen aan het doen komen straks terug. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Sleepyhead schreef op 20 juli 2004 @ 12:42:
Webcam online!!!!

Zie nog niets anders :P
Nu wel ;)

Waarom zien we geen tv :P

[ Voor 11% gewijzigd door FastBunny op 20-07-2004 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

doh, is cam goed, is site niet te berijken :(
(nu doet ie het weer wel 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 82495 op 20-07-2004 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Sleepyhead schreef op 20 juli 2004 @ 12:42:
Webcam online!!!!

Zet eens een meisje voor die camera of zo :P Kijkt net wat interessanter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan die cam btw niet iets worden verschoven, je kijkt van een best irritante hoek zo :)
(al gedaan laatmaar)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 82495 op 20-07-2004 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-07 18:06
Wat een strakke actie, echt voor de hardcore FF gamer. Ik neem aan dat jullie het wel bij de basic story houden. Dus geen sidequests zoals monster catching, want dan ben je waarschijnlijk nog een uurtje of 25 langer bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oguz286
  • Laatst online: 23-02 10:10
Ehm je site werkt niet :?

Maar verder een strakke actie man! Ik ben bezig om FF7 zo uit te spelen, maar dat gaat errug moeilijk worden :+ SUCCES!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepyhead

Sleepyhead

Sleepy as always....

Topicstarter
Goudstof schreef op 20 juli 2004 @ 12:54:
Wat een strakke actie, echt voor de hardcore FF gamer. Ik neem aan dat jullie het wel bij de basic story houden. Dus geen sidequests zoals monster catching, want dan ben je waarschijnlijk nog een uurtje of 25 langer bezig
Klopt gewoon alleen de story, anders duurt het idd te lang. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mochten jullie ooit FFVII gaan doen, meld het ff :P
Ben een wandelende walktrough :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4479

Wat ik wel altijd cool was vond ik, waren de cheesie methoden om zware monsters te verrmoorden (phoenix down op een geestachtige boss, die ging idd down :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
_/-\o_ Succes kerel :Y)

* LifeTecH LifeTecH zal af en toe meekijken op webcam :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Anoniem: 52687 schreef op 20 juli 2004 @ 13:04:
Mochten jullie ooit FFVII gaan doen, meld het ff :P
Ben een wandelende walktrough :o
Nou een voor een guide van FFVII mag je me s'nachts wakker maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90533

Ik zie geen cam :'( *nu weer wel :)*

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 90533 op 20-07-2004 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepyhead

Sleepyhead

Sleepy as always....

Topicstarter
Anoniem: 90533 schreef op 20 juli 2004 @ 14:11:
Ik zie geen cam :'( *nu weer wel :)*
We hadden wat probleempjes maar nou staan ze alle 2 aan. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Sleepyhead schreef op 20 juli 2004 @ 14:19:
[...]

We hadden wat probleempjes maar nou staan ze alle 2 aan. :7
handig he die link van mij O-)
Gaat nog steeds goed zo te zien ;)
Al spannende momenten gehad dat je net optijd een battle hebt gehaald ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu ontbreekt alleen nog maar het commentaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepyhead

Sleepyhead

Sleepy as always....

Topicstarter
Anoniem: 82495 schreef op 20 juli 2004 @ 17:47:
Nu ontbreekt alleen nog maar het commentaar :)
We zitten nog vrij in het begin er kan nog niet heel veel fout gaan, dus ook niet zo heel veel commentaar. We melden in de beginpost wel waar we zijn en of iets bijna fout gaat. En je kunt het volgen via de webcam. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sleepyhead schreef op 20 juli 2004 @ 18:00:
[...]

We zitten nog vrij in het begin er kan nog niet heel veel fout gaan, dus ook niet zo heel veel commentaar. We melden in de beginpost wel waar we zijn en of iets bijna fout gaat. En je kunt het volgen via de webcam. :P
Ik bedoel meer voice commentaar, maar was beetje onzin opmerking gewoon... tenzij iemand zin heeft 52 uur aan ffX aan elkaar door te lullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepyhead

Sleepyhead

Sleepy as always....

Topicstarter
Anoniem: 82495 schreef op 20 juli 2004 @ 18:06:
[...]

Ik bedoel meer voice commentaar, maar was beetje onzin opmerking gewoon... tenzij iemand zin heeft 52 uur aan ffX aan elkaar door te lullen :)
Hoe wou je voice commentaar doen dan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Laatst online: 02-07 13:49

RMB

Nee, geen right mouse button!

Mega Vette actie!, dat doe ik je niet na !!! :O

offtopic:
=R.M.B.= denkt erover ook zoiets te gaan doen :Y) aangezien hij toch vakantie heeft en zich verveelt (8>

Nu nog ff bedenken welke game :o en een webcam regelen :Y) (ik pak wel een iets korter spelletje.... like Metal gear solid 1+2 ofzo)

[ Voor 93% gewijzigd door RMB op 20-07-2004 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57065

* Anoniem: 57065 Checkt weerbericht op meteoconsult.nl.. OMG onweer in je regio :+

echt superstrak dit, al vraag ik me af hoeveel speed je je neus wel niet in moet schuiven om dit vol te houden.

of je bent zo waanzinnig fan dat je er helemaal voor gaat en zo in to the story komt waardoor je de tijd vergeet

of je bent bij deze hoofdsponsor geworden van REd bull..

hele strakke actie, heb je site bookmarked, blijf zeker zo nu en dan even kijken... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

op jullie site met de webcams word een beetje misbruik gemaakt van de shoutbox :| ...........
en de CS cam doet et niet

maar wel een übervet idee })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepyhead

Sleepyhead

Sleepy as always....

Topicstarter
RMB schreef op 20 juli 2004 @ 20:45:
op jullie site met de webcams word een beetje misbruik gemaakt van de shoutbox :| ...........
en de CS cam doet et niet

maar wel een übervet idee })
We hebben het gezien ja, valt weinig aan te doen.... worden 2 nieuwe webcams ingesteld dus dadelijk maken we het goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepyhead

Sleepyhead

Sleepy as always....

Topicstarter
De grootste problemen met de webcams zijn opgelost. Er staan nou zelfs 4 webcams online!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Sleepyhead schreef op 20 juli 2004 @ 22:12:
De grootste problemen met de webcams zijn opgelost. Er staan nou zelfs 4 webcams online!!!
Jullie ruleren echt >:) !!

maar mag 1 counterstrike cam op een monitor gericht? zodat we ook een beetje kunnen zien wat zich bij het counter striken afspeelt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepyhead

Sleepyhead

Sleepy as always....

Topicstarter
RMB schreef op 20 juli 2004 @ 22:42:
[...]
Jullie ruleren echt >:) !!

maar mag 1 counterstrike cam op een monitor gericht? zodat we ook een beetje kunnen zien wat zich bij het counter striken afspeelt? :)
Thanx. Ze gaan straks een PCW'tje spelen dan zouden ze ff webcam op het scherm richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coller
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-07 20:48
gaan jullie alleen het spel, of ook blitzball erbij uitspelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Zie ik daar pr0n op die cam :+

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepyhead

Sleepyhead

Sleepy as always....

Topicstarter
Hacku schreef op 21 juli 2004 @ 02:21:
Zie ik daar pr0n op die cam :+
Nee! :P Ze liepen ff te kloten maar alles is weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Jaja, ik zag toch een paar ronde appels :p :+
Zeker naar porno aant zien :p

[ Voor 31% gewijzigd door XWB op 21-07-2004 02:29 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepyhead

Sleepyhead

Sleepy as always....

Topicstarter
Hacku schreef op 21 juli 2004 @ 02:27:
Jaja, ik zag toch een paar ronde appels :p :+
Zeker naar porno aant zien :p
Haha, ja ff genieten en toen weer terug naar de Gaming - Wereld :P
Nee, het is weer afgezet en we gaan weer verder. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Suc6 :p

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89618

_/-\o_ Respect _/-\o_

:) Ik hoop dat meer mensen op GoT dit gaan doen. Zelda ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepyhead

Sleepyhead

Sleepy as always....

Topicstarter
:'(:'( GAME OVER :'(:'(

[ Voor 67% gewijzigd door Sleepyhead op 21-07-2004 03:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Meen je dat? Wat gaan jullie nu doen?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepyhead

Sleepyhead

Sleepy as always....

Topicstarter
Hacku schreef op 21 juli 2004 @ 03:25:
Meen je dat? Wat gaan jullie nu doen?
Uithuilen en dan meedoen aan de LAN. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Waardoor ben je precies game over geraakt dan? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepyhead

Sleepyhead

Sleepy as always....

Topicstarter
Osiris schreef op 21 juli 2004 @ 03:30:
Waardoor ben je precies game over geraakt dan? :o
Door dat machina ding op de ijsvlakte..... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Heel jammer, toch alle respect dat jullie dit willen doen ;)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepyhead

Sleepyhead

Sleepy as always....

Topicstarter
Hacku schreef op 21 juli 2004 @ 04:00:
Heel jammer, toch alle respect dat jullie dit willen doen ;)
Als we het volgend keer opnieuw gaan proberen laten wij jullie het zeker weer volgen via de webcam, en passen we iets meer op zodat het niet weer fout gaat!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Niet opgeven zou ik zeggen :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Das minder :/ Hopenlijk de volgende keer meer geluk, misschien wat meer 'levellen' ondertussen, zodat je minder risico loopt ?

Maar al met al een erg strakke actie !~

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Anoniem: 89618 schreef op 21 juli 2004 @ 03:12:
_/-\o_ Respect _/-\o_

:) Ik hoop dat meer mensen op GoT dit gaan doen. Zelda ofzo.
MayB wat voor mij :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89618

Ow. Dat is balen. Uitkijken volgende keer he, misschien kunnen volgende keer de mensen (@ de lan) die op het moment niet spelen tips geven en aanwijzingen.
RMB schreef op 21 juli 2004 @ 10:38:
[...]

MayB wat voor mij :9~
:P Haha. Ik dacht eerst dat je respect bedoelde, maar ik neem aan dat je bedoelt dat Zelda zonder saven misschien wat voor jou is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4479

Anoniem: 89618 schreef op 21 juli 2004 @ 10:53:
[...]
<..>
:P Haha. Ik dacht eerst dat je respect bedoelde, maar ik neem aan dat je bedoelt dat Zelda zonder saven misschien wat voor jou is?
Zonder alles te pakken moet zelda:(a) lttp in een redelijke tijd uit te spelen zijn (als je maar weet waar je zo overal heen moet (ik gok op zo'n 25/30 uur maar het is al tijden geleden dat ik zelda voor de snes heb gespeeld)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Anoniem: 4479 schreef op 21 juli 2004 @ 12:14:
[...]

Zonder alles te pakken moet zelda:(a) lttp in een redelijke tijd uit te spelen zijn (als je maar weet waar je zo overal heen moet (ik gok op zo'n 25/30 uur maar het is al tijden geleden dat ik zelda voor de snes heb gespeeld)).
Met Zelda 1 ben je iig wat sneller klaar al kan die ook aardig pittig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Laatst online: 05-07 18:06
Sleepyhead schreef op 21 juli 2004 @ 03:48:
[...]

Door dat machina ding op de ijsvlakte..... :(
Hmm, die is pittig, maar ik had toch wel verwacht dat je langer zou doorgaan, minimaal tot Seymour op Mt Gagazet.

Al die uren voor niks |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Pittig, die vond ik juist simpel, tja ik had wel wat getraind :P

Hoge str :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goudstof schreef op 21 juli 2004 @ 13:48:
[...]

Hmm, die is pittig, maar ik had toch wel verwacht dat je langer zou doorgaan, minimaal tot Seymour op Mt Gagazet.

Dat had ik ook verwacht...op sidequest bosses na was dat de enige boss waar ik ECHT moeite mee had. Stelletje prutz0rs! :P (nofi he!)

Ik heb geen zin om 50 uur wakker te blijven anders zou ik het wel 'even' doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Anoniem: 2557 schreef op 21 juli 2004 @ 15:10:
[...]

Dat had ik ook verwacht...op sidequest bosses na was dat de enige boss waar ik ECHT moeite mee had. Stelletje prutz0rs! :P (nofi he!)

Ik heb geen zin om 50 uur wakker te blijven anders zou ik het wel 'even' doen ;)
zulke dingen moet je ook niet alleen doen, maar met een zooi vrienden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27316

Anoniem: 2557 schreef op 21 juli 2004 @ 15:10:
[...]

Ik denk dat je je er toch wel beetje op verkijkt, als je het zo snel mogelijk wil doen, zijn je characters ook nog niet zo ontwikkelt en worden de bosses steeds moeilijker. ;) Denk dat dat eerder het probleem is geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LifeTecH schreef op 21 juli 2004 @ 15:11:
[...]

Zodat die vrienden het voor me kunnen verpesten? Nee dank u! :P
Anoniem: 27316 schreef op 21 juli 2004 @ 16:44:
[...]

Ik denk dat je je er toch wel beetje op verkijkt, als je het zo snel mogelijk wil doen, zijn je characters ook nog niet zo ontwikkelt en worden de bosses steeds moeilijker. ;) Denk dat dat eerder het probleem is geweest
Je moet het ook niet zo snel mogelijk willen doen...daarom ga ik het ook niet doen, zolang wil ik niet wakker blijven :) I love my sleep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Hmm, balen! Maarja, jullie hebben wel een fatsoenlijke nachtrust gehad nu :P

Wanneer is de volgende poging?

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Anoniem: 89618 schreef op 21 juli 2004 @ 10:53:
[...]

Ow. Dat is balen. Uitkijken volgende keer he, misschien kunnen volgende keer de mensen (@ de lan) die op het moment niet spelen tips geven en aanwijzingen.

[...]

zelda uitspelen ja... wel met saven :P... want anders ga ik met dingen gooien 8)7 (met mijn gamecube bijvoorbeeld) dus ik ga saven... dat is veel gezonder voor mijn bezittingen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

http://nes.greatstreamingvideo.com/

Daar staan een paar filmpjes van Zelda, als je die uit je hoofdleert kan je hem blindelings spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34043

ff x-2 is me wel gelukt zonder saven.
in 14 uur. maar die was makkelijk

metal gear solid ook was ook makkelijk.

rachet and clank 2

maar meer ook niet
omdat er simpel weg geen zin meer in heb alles in een ruk proberen uit te spelen zonder dood te gaan. en zonder
te saven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111951

Ik heb net ZOE 2 uit gepeeld zonder te saven en dood te gaan in 8 uur op 'normal mode', maar die is ook super kort. Maar FF-X uitspelen zonder te saven lijkt mij onmogelijk dat is echt een lange en erg moeilijke game. Respect voor de gene die het probeerden _/-\o_

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 111951 op 22-07-2004 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepyhead

Sleepyhead

Sleepy as always....

Topicstarter
Goudstof schreef op 21 juli 2004 @ 13:48:
[...]

We wilden niet te veel levelen omdat dat erg veel tijd koste, saai was om te doen en het een beetje spannend wilden houden... en we hebben ons heel erg verkeken op die eindbaas... Klein foutje in de faq......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepyhead

Sleepyhead

Sleepy as always....

Topicstarter
LifeTecH schreef op 21 juli 2004 @ 15:11:
[...]

Ik deed het samen met een vriend van me 1 iemand las de walkthrough en de ander speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepyhead

Sleepyhead

Sleepy as always....

Topicstarter
Anoniem: 27316 schreef op 21 juli 2004 @ 16:44:
[...]

Klopt, te weinig getraind. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepyhead

Sleepyhead

Sleepy as always....

Topicstarter
Bananeman2002 schreef op 21 juli 2004 @ 22:46:
Hmm, balen! Maarja, jullie hebben wel een fatsoenlijke nachtrust gehad nu :P

Wanneer is de volgende poging?
Waarschijnlijk in de herfstvakantie, open tegen die tijd wel weer een topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xenogears he! 8) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

:P of wachten op alle delen xenosaga ....

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Ook leuk:
Gran Turismo 3A-spec de 100% halen zonder te saven achter elkaar 8)
Pagina: 1 2 Laatste