reclame voor eigen site ?

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RIP-airco
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-11-2024
nieuws: Alphacool Basic-waterkoelingsset aan het werk gezet

Eerste reactie van Jm'ke lijkt me niet echt objectief ..... Hij is reviewer van Madshrimps (zie zijn profile) ....

Komt hier dan in een nieuwsbericht over watercooling reclame maken voor een eigen review :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Mocht hij in zijn reactie nu enkele redenen geven en zijn mening onderbouwen dan zou het nog te bediscussiËren zijn, maar zoals het er nu staat is het imho idd pure spam

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mensen geven wel vaker alleen maar een link naar een site die ook een review hebben gemaakt. Ik zie hier niet in waarom dat als spam te classificeren. Hij geeft gewoon zijn mening in één zin met daaronder een link naar een andere review. Ik zie hier meer voordeel in voor de lezer dan dat wij moeten ingrijpen wegens 'spam'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

In dit geval vind ik het toch iets meer naar spam dan naar nuttige aanvulling neigen. De user presenteert het echt als 'waardeloos product dit, kijk maar eens wat ik gereviewd heb' en een linkje erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

* Rataplan stemt op 'spam'. Hij vergelijkt niet, hij onderbouwt niet, hij zegt in feite alleen maar dat zijn (?) review maatgevend is en die van 'ons' niet. Doorslaggevend: hij reageert in het geheel niet op het artikel.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Sja, als het een andere site was, dan was het geen spam maar een behulpzame link naar een ander product dat schijnbaar beter presteert. Indien 't toevallig z'n eigen site is, dan veranderd dat IMHO niets aan de behulpzaamheid.

De vraag is: is de url naar een ander product + review hierzo relevant/noodzakelijk? Is een FP-lezer die dit overweegt toevallig op zoek en denkt: prima review... ding werkt blijkbaar klote... wat nu..... hee, een hint naar een ander blokje ... (ffies kijken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Het mag dan wel geen informatieve post zijn, maar de gebruiker verstrekt wel een link naar een review van een gelijksoortig produkt. Qua spam ben ik het eens met Robin Vreuls en Ecteinascidin.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:48

botoo

💀 too old to die young

^^ with Ect. en <<'-_-'>>

[ Voor 13% gewijzigd door botoo op 20-07-2004 09:17 ]

FXDLS 'S&S edition'