Toon posts:

probleem met internet explorer onder windows 2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Weet er iemand hoe je Internet Explorer 6 Sp1 onder een engelstalige Windows 2000 in het Nederlands krijgt?

Als ik de Nederlandstalige setup open, krijg ik de volgende boodschap :

"Verwijder de huidige taalversie van Internet Explorer voordat u een nieuwe taalversie installeerd. Sluit hiertoe setup af en dubbelklik op het pictogram software in het configuratiescherm, selecteer vervolgens Internet Explorer en klik op toevoegen/verwijderen. Wilt u doorgaan met setup?"

Als ik doorga met setup installeerd hij hem dus niet en krijg ik weer de bovenstaande melding.

In het configuratiescherm bij software staat Internet Explorer er niet bij dus kan ik hem zo niet deinstalleren. |:(

Kent iemand de oplossing voor dit probleem?

Alvast vriendelijk bedankt , :)

Jeroen

Verwijderd

Onder "Windows-onderdelen toevoegen of verwijderen" kan je IE verwijderen.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2004 21:17 ]

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Björn schreef op 19 juli 2004 @ 21:14:
Onder "Windows-onderdelen toevoegen of verwijderen" kan je IE verwijderen.
nee dat is alleen de toegang tot internet explorer :(

@Jeroen: Lekker vaag! Waarom zou je een NL-IE onder een EN-2000 willen? Heb je al een beetje gezocht op google ofzo? Wat kwam daaruit?

Game: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 96GB DDR5-5600; Woonkamer: Mac Mini M4 16/256

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

spone schreef op 19 juli 2004 @ 21:20:
[...]

@Jeroen: Lekker vaag! Waarom zou je een NL-IE onder een EN-2000 willen? Heb je al een beetje gezocht op google ofzo? Wat kwam daaruit?
Heb jij toevallig een link gevonden, waarin staat dat bovenstaande wel / niet kan? Wil je dan aub niet blind gaan roepen: google...

TS, heb je misschien wat aan deze link: Meerdere versies van Internet Explorer tegelijk gebruiken
Moet je alleen nog een PC vinden met de NL versie :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
spone schreef op 19 juli 2004 @ 21:20:
[...]

Eum een ingewikkelde uninstall handleiding die niet werkte (uninstall internet explorer ingetypt bij google=> kom je op de microsoft site tercht) Daarom stelde ik mijn vraag hier, heb het ook met internet explorer eradicator geprobeerd(niet aant te raden trouwens). die mensen waar ik die engelstalige IE heb geinstalled snappen niet s van engels...daarom wou ik de browser in het nederlands zetten. En dat is heus niet zo makkelijk als je denkt hoor!!

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op 19 juli 2004 @ 21:22:
[...]

Heb jij toevallig een link gevonden, waarin staat dat bovenstaande wel / niet kan? Wil je dan aub niet blind gaan roepen: google...

TS, heb je misschien wat aan deze link: Meerdere versies van Internet Explorer tegelijk gebruiken
Moet je alleen nog een PC vinden met de NL versie :P
Hoiz, ja aan dat topic heb ik inderdaad wat, ga het morgen doorlezen want ik ben doodop van alsmaar te probere dat ding in het nederlands te krijgen!!!! ja op google vind je wel veel maar veel werkt ook niet....kwestie van de juiste aanpak zeker

Thanks for the tip ;)

Verwijderd

Je kunt toch gewoon de nederlandse menus installeren in je huidige browser? Als ik me niet vergis krijg je ze zelfs gewoon te zien als je naar bv. www.windowsupdate.com gaat..
Pagina: 1