Toon posts:

wat voor merk is dit?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een externe harde schijf kopen, maar het plaatje laat niet zien wat voor merk dit is, kan 1 van jullie deze herkennen.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/vriesf/schijf.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2004 16:26 ]

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Kun je dat niet vragen aan de persoon van wie je het ding wil kopen?

Verwijderd

Topicstarter
dat wist die gast niet

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Als hij geen info geeft waarom zou je hem dan überhaupt van hem kopen? Vage boel eerlijk gezegd

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

De kast zegt niets over de schijf die erin zit. Dat kan van alles zijn

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

leg hem anders in detail uit waar in windows(?) staat wat voor schijf het is. Dit lijkt me de makkelijkste oplossing.

Verwijderd

SSH schreef op 19 juli 2004 @ 16:33:
leg hem anders in detail uit waar in windows(?) staat wat voor schijf het is. Dit lijkt me de makkelijkste oplossing.
Ja doe dat eens..! 8)7

Verwijderd

Staat er misschien een typenummer achter op dat bakkie? Met het type nummer kun je vaak wel opzoeken wat het merk en daarbij de specificaties zijn. 8)

Verwijderd

Lijkt me gemakkelijk:

Indien het een USB2 of Firewire (of beide) oplossing betreft zondermerknaam (maxtor of zo) dan levert men je een Case + Disk oplossing. In dat geval stoppen ze de meest goedkope oplossing voor hun erin (goedkoopste disk qua inkoopprijs tegen de onderhouds waarde = beste oplossing)
Het kan dus net zo goed zijn dat je vandaag een Maxtor drive erin hebt zitten en je volgende week een 2e case koop, waar een WD of een Samsung in zit.

(Moderator: Het lijkt me logish dat dit topic als afgerond word gezien ;-) )
Pagina: 1