Computer start niet meer door

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-04 13:34

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Topicstarter
Ik zit hier met een vervelend probleem. Toen ik vandaag m'n computer probeerde op te starten, hoorde ik het bekende *piep* niet meer. Een paar keer resetten hielp niet. Computer volledig gestript en alles stuk voor stuk terug gezet en na ieder component geboot. Bij m'n draadloze netwerk kaart (SMC2802W) liep het verkeerd. Geen piepje meer te horen, geen bios meer te zien. Hij start door deze kaart dus niet meer door. Kaart in een andere computer geprobeerd: zelfde probleem. Mag ik hieruit op maken dat de kaart overleden is?

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• Dispenzer
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Wat denk je zelf? 1 + 1 = 2?

[ Voor 4% gewijzigd door Dispenzer op 19-07-2004 16:14 ]

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-05 10:40

TwoR

Gekleurde stippen

ja lijkt me logisch dat er dan iets met die kaart is misschien kan je een andere PCI slot gebruiken?

[ Voor 32% gewijzigd door TwoR op 19-07-2004 16:17 ]

Verwijderd

Ik denk het dus wel... misschien dat je kaart ergens kortsluiting maakt met je PCI poort?

• the_shadow

the_shadow

Topicstarter
Ik vroeg me dus af of er nog andere manieren zouden kunnen zijn om te proberen of die kaart het eventueel nog doet.

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Verwijderd

je kunt hem natuurlijk in een andere pc duwen, maar zoals je al zelf zei doet hij het daar ook niet... ik denk dat je het beste terug naar de winkel kan gaan met die kaart en een nieuwe vragen (mits er garantie opzit) of een nieuwe kopen

• Dispenzer
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Stop hem in nog een paar pc's, maar ik durf met aan waarschijnlijkheid grensende zekerheid te zeggen dat je nic dood is.

• the_shadow

the_shadow

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 16:17:
je kunt hem natuurlijk in een andere pc duwen, maar zoals je al zelf zei doet hij het daar ook niet... ik denk dat je het beste terug naar de winkel kan gaan met die kaart en een nieuwe vragen (mits er garantie opzit) of een nieuwe kopen
Die kaart is nu ongeveer 2 jaar oud, geen garantie meer dus ;(

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
In meerdere pc's hetzelfde probleem --> kaart dood :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.