Mijn pc loopt steeds vast door een onbekend probleem, het gebeurd meestal willekeurig, bijvoorbeeld als ik op een link klik in internet exploder maar vooral als ik ik iets doe in paint , bijvoorbeeld printscreen en dan plakken in paint loopt ie zeker weten vast... als hij vast loopt blijft het scherm zoals het dan is, kan ik de cursor niet bewegen en qaat het geluid heel hard kraken, als ik dan mijn pc reset gooit scandisk alles wat ik op dat moment aan het gebruiken was weg (msn , winamp , internet exploder)
Ik zou niet weten waar het aan ligt, ik heb mijn pc geformateerd (2x) alleen het probleem is er nogsteeds... dus volgens mij ligt het aan de hardware, alleen ik zou niet weten wat... Ik heb nieuwe drivers voor mijn 3d kaart geinstaleerd, hielp niet ik heb de temperatuur van mijn computer bekeken, niks mis mee...
Ik heb de volgende configuratie :
Asus p4c800 deluxe moederbord
Intel pentium 4 2800
1024 MB RAM
NVIDIA geforce FX 5600
DVD r 16x
Plextor DVD RW
Maxtor 80 gb HD
Ik zou niet weten waar het aan ligt, ik heb mijn pc geformateerd (2x) alleen het probleem is er nogsteeds... dus volgens mij ligt het aan de hardware, alleen ik zou niet weten wat... Ik heb nieuwe drivers voor mijn 3d kaart geinstaleerd, hielp niet ik heb de temperatuur van mijn computer bekeken, niks mis mee...
Ik heb de volgende configuratie :
Asus p4c800 deluxe moederbord
Intel pentium 4 2800
1024 MB RAM
NVIDIA geforce FX 5600
DVD r 16x
Plextor DVD RW
Maxtor 80 gb HD