opgeslagen document niet meer te vinden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Topicstarter
Het probleem is als volgt:

via outlook kreeg ik een document (word document) opgestuurd. of ik dat even wou bewerken en terug sturen.

dus ik open braaf het document en na 1,5 uur werken sla ik het netjes op (kruisje) do you want to save document ? YES!!! en word sluit af.

geen probleem toch ?? maar waar is dat document opgeslagen ?? ik zoek op *.doc op me hele PC (eerst zoeken in alle documenten enzo) restore prog uiteindelijke er bij gezocht.. zo'n undelete files progie (registered) en nergens meer dat document te vinden.

ik heb de volgende dirs afgezoch op *.do*
c:\temp
c:\program files\
c:\documents and settings
c:\windows\temp
c:\windows
c:\
en alle andere disks

nu was het met winxp + office 2k3 nu dat iemand op werk het zelfde probleem had .. vraag ik me af waar laat windows dat bestand ??

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

OPen een meeltje met een andere bijlage en klik dan eens op "opslaan" en vervolgens op "opslaan als". Dan heb je die tijdelijke directory gevonden,.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:05

Kappie

Tell me your secrets...

Het opgeslagen document zit nu in dat emailtje van je! MS noemt dan "samenwerkende applicaties"

He does fit the profile perfectly. He's intelligent, but an under-achiever; alienated from his parents; has few friends. Classic case for recruitment by the Soviets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:03

TwoR

Gekleurde stippen

staat dat niet in C:\Documents and Settings\user\local settings\temporary internet files\...

op de plaats van ... moet dan de naam van een mapje staan maar de naam van dat mapje is steeds verschilend moet je dus even uitzoeken. MAar als je het desbetreffende mailtje weer opent en daar de bijlage weer openen dan zou je de geëditte versie moeten hebben.

[ Voor 35% gewijzigd door TwoR op 19-07-2004 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-06 11:11

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Meestal in dit soort mappen: Local Settings\Temporary Internet Files\OLK950

En deze zijn hidden en worden met de standaard zoekspecs niet doorzocht. Je kan dus ook opgeven dat ie hidden en system folders ook moet doorzoeken.

Maar bombadils actie is sneller, maar mocht je het mailtje al hebben verwijderd......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:27
bombadil schreef op 19 juli 2004 @ 15:48:
OPen een meeltje met een andere bijlage en klik dan eens op "opslaan" en vervolgens op "opslaan als". Dan heb je die tijdelijke directory gevonden,.
Hij kan toch gewoon het zelfde mailtje nemen, kijken of de aanpassingen gemaakt zijn en het terug mailen? Probleem opgelost dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS43
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-11-2021
Als je het oorspronkelijke mailtje weer opzoekt, en de attachment opent, krijg je als het goed is jouw document wat je hebt gewijzigd. Dan even "opslaan als" doen en het op een plek zetten waar je het kan terugvinden. Bijlage staat nu ergens in een verborgen bestand in je local settings folder. Op deze wijze vindt je het het gemakkelijkst terug.

JPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Topicstarter
Kappie schreef op 19 juli 2004 @ 15:50:
Het opgeslagen document zit nu in dat emailtje van je! MS noemt dan "samenwerkende applicaties"
nope niet gevonden (had dat ook gecheckt) zelfs outlook gesloten en weer opgestart outlook gaf geen melding van gewijzigde mail of dat ik wijzigingen wou opslaan
bombadil schreef op 19 juli 2004 @ 15:48:
of course ook al geprobeerd
superduper schreef op 19 juli 2004 @ 15:52:
Meestal in dit soort mappen: Local Settings\Temporary Internet Files\OLK950

En deze zijn hidden en worden met de standaard zoekspecs niet doorzocht. Je kan dus ook opgeven dat ie hidden en system folders ook moet doorzoeken.
hidden tja daar was ik ook al achter. en ja ik gebruik wel die advanced search. maar goed. wat kunnen we nog meer doen ?

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-06 12:21

daaan

Brandweer Zoutkamp

Als ik een file kwijt ben, zoek ik altijd even de schijven af op files die niet ouder zijn dat een paar minuten. Dat zijn er waarschijnlijk niet zo veel, dus heb je hem zo. :)

One's never alone with a rubber duck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegstar
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Riegstar

Wadapatja!

daaan schreef op 19 juli 2004 @ 16:40:
Als ik een file kwijt ben, zoek ik altijd even de schijven af op files die niet ouder zijn dat een paar minuten. Dat zijn er waarschijnlijk niet zo veel, dus heb je hem zo. :)
Dat werkt alleen als je verborgen systeembestanden mag zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Fire69 schreef op 19 juli 2004 @ 15:54:
Hij kan toch gewoon het zelfde mailtje nemen, kijken of de aanpassingen gemaakt zijn en het terug mailen? Probleem opgelost dan. :)
Misschien, maar dan heb je kans dat het aangepaste tijdelijke document wordt overschreven met een nieuw tijdelijk document wat de staat heeft van datgene in het meeltje. De originele, onbewerkte staat... Beter voorzichtig zijn.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Pagina: 1