Ik ben op zoek naar een notebook cooler voor mijn Dell Inspiron 8600 met ATI mobility radeon 9600 pro turbo. Heeft iemand tips? De Antec notebook cooler komt wel goed uit de reviews, maar deze is nogal dik en de fans schijnen toch meer lawaai te maken dan men bij antec beweert...Dus als iemand nog andere suggesties heeft..Is aluminium het beste of kan plastic ook.
Ik weet zo niet uit mijn hoofd waar de processor en videokaart zit in mijn laptop, maar een cooler met 2 fans zou wel voldoende moeten zijn lijkt me. Het is niet zo dat mijn laptop te heet wordt, maar als ik spellen speel dan warmt ie toch flink op en het is toch een geruststellend idee als er een extra koeling is op zulke momenten.
Ik weet zo niet uit mijn hoofd waar de processor en videokaart zit in mijn laptop, maar een cooler met 2 fans zou wel voldoende moeten zijn lijkt me. Het is niet zo dat mijn laptop te heet wordt, maar als ik spellen speel dan warmt ie toch flink op en het is toch een geruststellend idee als er een extra koeling is op zulke momenten.