Toon posts:

Notebook cooling

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een notebook cooler voor mijn Dell Inspiron 8600 met ATI mobility radeon 9600 pro turbo. Heeft iemand tips? De Antec notebook cooler komt wel goed uit de reviews, maar deze is nogal dik en de fans schijnen toch meer lawaai te maken dan men bij antec beweert...Dus als iemand nog andere suggesties heeft..Is aluminium het beste of kan plastic ook.

Ik weet zo niet uit mijn hoofd waar de processor en videokaart zit in mijn laptop, maar een cooler met 2 fans zou wel voldoende moeten zijn lijkt me. Het is niet zo dat mijn laptop te heet wordt, maar als ik spellen speel dan warmt ie toch flink op en het is toch een geruststellend idee als er een extra koeling is op zulke momenten.

• peddro
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-11-2025

peddro

Iets met muziek & ontwerp.

Alluminium geleid, en plastic niet, dus ik denk dat alluminium beter gaat werken....

maar als je de search had gebruikt had je deze topic denk ik niet hoeven te openen

GoT search: laptop cooling

maarja, suc6 met je zoektocht! :Y)

offtopic:
toch leuk dat er ook vrouwen hier op GoT zijn... ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb wel gezocht op dit onderwerp, maar echt uitgebreide informatie over de verschillende soorten notebook coolers vond ik niet, alleen dus iets over die van antec...

Maar toch bedankt!

• peddro
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-11-2025

peddro

Iets met muziek & ontwerp.

conrad heeft er ook een....

http://www.conrad.nl