Ik heb een win 2000 systeem met 2 partities, een voor windows en een voor de rest, en daar wil ik office op installeren.
installatie procedure:
- naam, organisatie, installatie code invullen
- licence agreement accepteren
- complete install aanvinken, c:\blabla veranderen in d:\blabla
- install klikken (space required on d: 215 MB, space available on d: 20 GB
- insufficient disk space op c:
ok klikken
en ik kom weer terug bij het vorige schermpje (install klikken (space required on d: 215 MB, space available on d: 20 GB)
En nu? Ik wil office niet op mijn windows partitie hebben maar gewoon netjes als alle andere programma's op de andere partitie. Of is dit weer een van die volledig onbegrijpelijke en onlogische dingen van microsoft, dat dit niet mogelijk is?
Het gaat overigens om office XP pro met frontpage (engels)
De site van microsoft heeft me helaas ook geen steek verder geholpen. Een van jullie die me wel kan helpen?
installatie procedure:
- naam, organisatie, installatie code invullen
- licence agreement accepteren
- complete install aanvinken, c:\blabla veranderen in d:\blabla
- install klikken (space required on d: 215 MB, space available on d: 20 GB
- insufficient disk space op c:
en ik kom weer terug bij het vorige schermpje (install klikken (space required on d: 215 MB, space available on d: 20 GB)
En nu? Ik wil office niet op mijn windows partitie hebben maar gewoon netjes als alle andere programma's op de andere partitie. Of is dit weer een van die volledig onbegrijpelijke en onlogische dingen van microsoft, dat dit niet mogelijk is?
Het gaat overigens om office XP pro met frontpage (engels)
De site van microsoft heeft me helaas ook geen steek verder geholpen. Een van jullie die me wel kan helpen?
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn