'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Om het op de Frontpage manier op te lossen: maak nog een tabel met 2 cellen: zet in de linker cel je tabel en in de rechtercel kun je dan tekst kwijt.
Verwijderd
css: float: left;
ik hoop dat je dat wat zegt, maar ik vrees van niet. Je hebt nl forntpage en je hebt nette html code. ik zou je adviseren frontpage door de plee te spoelen en eens te gaan ontdekken hoe het echt moet. Een goede start hiervoor is te vinden op www.w3schools.com (de hoofdstukken over html en css)
ik hoop dat je dat wat zegt, maar ik vrees van niet. Je hebt nl forntpage en je hebt nette html code. ik zou je adviseren frontpage door de plee te spoelen en eens te gaan ontdekken hoe het echt moet. Een goede start hiervoor is te vinden op www.w3schools.com (de hoofdstukken over html en css)
Verwijderd
wat voor de beginner vaak handig werkt is een layout met FP in elkaar knutselen en de rest dan met de hand maken ./ fatsoenerenVerwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 15:05:
css: float: left;
Kan jij mij serieus uitleggen wat iemand van de html uit frontpage kan leren?Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 15:08:
[...]
wat voor de beginner vaak handig werkt is een layout met FP in elkaar knutselen en de rest dan met de hand maken ./ fatsoeneren
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Verwijderd
als je zo bezig blijft denk ik dat je veel meer tijd kwijt bent dan door het direct goed te leren.Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 15:08:
wat voor de beginner vaak handig werkt is een layout met FP in elkaar knutselen en de rest dan met de hand maken ./ fatsoeneren
De TS lijkt mij een beginner. Ik probeer hem een heel hoop ellende te besparen door te vertellen op welke dingen hij moet letten. Dat zijn de volgende
• 90% van de online "tutorials" is ruk, begin op w3schools.com, beginnersweb.nl en w3c.org
• zoek op hoe je correcte html zelf schrijft, gebruik ook de validator op w3c
• duik even in wat discussies over semantiek, kan even duren voordat je dat goed doorhebt, omdat het gewoon niet eenduidig vast te leggen is
• vertrouw vooral nooit op wysiwyg editors en zeker niet op frontpage, ze kunnen best helpen in het bouwen van een site, maar weet altijd wat er in je html code staat, weet van elke tag en elk attribuut wat ie doet en waarom ie er staat. dan ben je bewust bezig
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2004 15:16 ]
Hoe het niet moetdisjfa schreef op 19 juli 2004 @ 15:11:
[...]
Kan jij mij serieus uitleggen wat iemand van de html uit frontpage kan leren?
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Verwijderd
Ik bedoelde alleen maar dat wanneer je een basis html hebt je soms wel ff een layoutje in elkaar kan draaien ermee
Persoonlijk zit ik aan phpedit e.d.
Pagina: 1