Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien er tegenwoordig zó veel mp3-spelers te koop zijn, zie ik als leek op het gebied van mp3-spelers door het bomen het bos niet meer.

Ik ben opzoek naar een speler die geschikt is om mee te sporten, met name hardlopen. In eerste instantie had ik mijn oog laten vallen op een Amac Hansori 320, maar die is uit de handel gehaald toen ik hem wilde kopen |:(. Het voordeel van die speler vond ik dat het geheugen uitbreidbaar is.

De spelers van Iriver en Iaudio zijn erg mooi, kwalitatief goed en duurzaam geloof ik (al kan ik alleen afgaan op de reacties die ik her en der lees) en ze worden geleverd met een sportarmband. Alleen is het geheugen daarvan niet uit te breiden.

Nike en Philips hebben spelers ontwikkeld die je speciaal voor het sporten kunt gebruiken.

Ik zoek een speler:
- die duurzaam is en niet na een jaar rijp voor de prullenbak;
- zowel mp3 als wma af kan spelen;
- die te gebruiken is met sporten (m.n. hardlopen/fietsen) (dus met een armband of clip lijkt me?);
- met voicerecorder die goed genoeg is om in de collegezaal het college op te nemen;
- een fm-speler die goed ontvangst heeft;
- 256 MB geheugen (en/of uitbreidbaar geheugen);
- eventueel ook te gebruiken is als memorystick (of kun je dat met iedere mp3-speler :?).

Wat kunnen jullie mij adviseren? En wat is jullie ervaring met bestellen bij een internetwinkel? Is dat wel safe? In ieder geval bedankt voor jullie reacties. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2004 14:06 ]

Verwijderd

Misschien is de Creative Muvo2 X-Trainer geen slecht idee. Komt wel redelijk in de buurt van wat je wilt geloof ik. Geschikt voor sporten (zit een arm/riemband bij en slaat niet over), heeft 512MB, is tevens geschikt als USB-drive (maar dat is inderdaad elke mp3-speler wel), speelt MP3 en WMA af, en Creative kennende is ie zeker duurzaam.

Alleen de voice-recorder en fm-radio kan ik er niet in terug vinden.

Edit: ik zie dat FM-radio en voice-recording apart verkrijgbaar is: "This is supported with FM Wired Remote (optional)". De Nederlandse website can Creative zegt hierover (bij de specificaties van de Muvo 2 1,5 GB): "Opname: Spraakopname via bedrade FM-afstandsbediening (apart verkrijgbaar)".

Nog een quote van de Creative website: "Protective rubber sports case - tough enough to take anywhere".

Wat webshops betreft zou ik zeggen, zoek hier eens even op, er zijn al threads over, en je kunt er eindeloos over discussiëren. Ikzelf bestel erg vaak bij webshops vanwege de lagere prijs en het uitgebreide assortiment. Nadelen zijn weer levertijden, dat je bij een defect het apparaat weer terug kunt sturen en je niet even vantevoren in een winkel het apparaat kan bekijken/vasthouden/uitproberen. Tip: kijk goed in de pricewatch en shopsurveys van www.tweakers.net.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2004 19:09 ]

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 15:34

spaceboy

Op grote hoogte

This is the answer to your prayers:
[rml][ mp3] MSI Megastick 1[/rml]

:) Heb 'm zelf, ben er ZEER tevreden mee! Voice-recording is prima, radio ietsje minder, gebruik 'm al maanden voor sporten. Kan WMA aan, 256mb vind ik zat.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

http://www.digitalnetwork..._Rio.asp?model=214&cat=54
Precies wat jij nodig hebt!

te bestellen op http://www.mp3man.nl/
Goede ervaring ermee, 2 dagen bezorgtijd

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

Ik dacht dat de nieuwe Nike 128mb voor 49 euro te koop was bij BCC

[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 19-07-2004 19:36 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Iblies
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-02-2023
http://mp3speler.pagina.nl/ en dan langzaam een beetje inzicht krijgen in wat er allemaal wordt aangeboden.
Maar radio en opnemen en geheugenuitbreiding wordt het aanbod kleiner.
Verder kun je elke mp3-speler als memorystick gebruiken, wordt gewoon herkend als externe harde schijf. Er zit vaak wel een klein bestandje op dat je niet mag weggooien, anders start de mp3-speler niet meer op, maar dan kun je hem nog formateren met de juiste software.

• mabarto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-02 12:37
skip

[ Voor 98% gewijzigd door mabarto op 19-07-2004 19:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heel erg bedankt voor jullie reacties.

Op die Creative Muvo2 X-Trainer was ik nou zelf nooit gekomen. Ziet er mooi uit. Alleen vraag ik me af hoe lang zo'n accu-batterij meegaat. Als dat kapot is, heb je natuurlijk niets meer aan je speler. Wel lekker veel ruimte voor een redelijke prijs in vergelijking met andere spelers.
spaceboy schreef op 19 juli 2004 @ 18:58:
This is the answer to your prayers:
[rml][ mp3] MSI Megastick 1[/rml]

:) Heb 'm zelf, ben er ZEER tevreden mee! Voice-recording is prima, radio ietsje minder, gebruik 'm al maanden voor sporten. Kan WMA aan, 256mb vind ik zat.
Naar deze speler heb ik zelf ook al zitten kijken, maar heb nog nergens kunnen ontdekken of er ook een sportarmband bij geleverd wordt. Ik hoor graag van je, spaceboy, hoe jij hem gebruikt tijdens het sporten (hangt hij om je nek te bungelen, doe je hem in je zak of zit er stiekem toch een armband bij ;)?).

2 ThaDemon: de Rio Cali 256 MB is een leuk ding, helaas zonder voice recorder, maar wél geheugen uitbreidbaar en zo te zien super om mee te sporten (incl. stopwatch met lap-timer). Kun je die speler nou ook gebruiken als USB-stick of moet dan per sé die "Rio manager" op beide pc's staan?

Verwijderd

bij de megastick 256 zit geen sportarmband, alleen een soort crappy plastic hoesje met clip voor aan je riem (zoeentje waar je dikke oom uit amerika zijn mobieltje in meezuilt)

verder wel tevreden (voor de radio moet je 't alleen niet doen, ontvangst zuigt vacuum)

Verwijderd

_/-\o_ _/-\o_ IRIVER _/-\o_ _/-\o_
Pagina: 1