Toon posts:

RMA board gehad via Abit

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een ander board gehad van Abit, maar om het cpu slot zitten allemaal resten van koelprut, ook op van die kleine "ic's"??
Ook op het slot zelf, waar de pinnetjes ingaan zit prut.
Is dit veilig om dit board wel te gaan proberen, (lijkt me niet toch).
En is het normaal dat je een oud board krijgt?
Waar is mijn andere topic gebleven eigenlijk???

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2004 13:34 ]

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-08 21:06
Abit max garantie probleem (IC7-G)/ dit topic bedoel je??

Bel gewoon abit weer eens op om te kijken wat ze zeggen.. ik zou er iig geen processor in steken..

Pvouput live

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 23:59
Amor even bellen. Nummer is bij je bekend.

Trouwens om even in te gaan op je vorige topic. De service van Abit is één van de beste. Ik had na 4 jaar een dood KT7 bordje (buiten garantie dus), maar kon hem gewoon opsturen. Heb gratis een nieuwe gekregen.

Bij MSI kon ik het shaken toen het bord 3 jaar was :(

Verwijderd

Topicstarter
ja die topic bedoelde ik, :)
Maar is het trouwens normaal dat je een refurbished board krijgt?

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 14:32:
ja die topic bedoelde ik, :)
Maar is het trouwens normaal dat je een refurbished board krijgt?
ja/nee

het mag wel, zolang het board goed werkt na reparatie mogen hun die terugsturen voor gebruik.
Nee, is niet echt handig voor klanten die zeuren dat het boardje gebruikt is en krijgen daardoor een slechte naam :) :P

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:05
LinuxUser schreef op 19 juli 2004 @ 14:13:
Amor even bellen. Nummer is bij je bekend.

Trouwens om even in te gaan op je vorige topic. De service van Abit is één van de beste. Ik had na 4 jaar een dood KT7 bordje (buiten garantie dus), maar kon hem gewoon opsturen. Heb gratis een nieuwe gekregen.

Bij MSI kon ik het shaken toen het bord 3 jaar was :(
Huh ? Ze hoeven niet eens garantie te geven :). Maar doen dat toch wel heel idioot voor zo'n bedrijf. Maar goed me Abit kt7a-raid is de raid er ook afgestorven :o.

Verwijderd

Topicstarter
blijkt normaal te zijn volgens abit dat je een gebruikt bord terug krijgt :(
Maar 1 die gebruikt is door iemand die d8 dat je koelpasta onder en op gehele bovenkant moet smeren accepteer ik niet, dus moet weer terug :(

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:09

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 15:04:
blijkt normaal te zijn volgens abit dat je een gebruikt bord terug krijgt :(
Maar 1 die gebruikt is door iemand die d8 dat je koelpasta onder en op gehele bovenkant moet smeren accepteer ik niet, dus moet weer terug :(
Het is volkomen normaal (niet alleen bij Abit, niet alleen in de computerwereld) dat je bij een defect product van de leverancier een werkend vervangingsexemplaar krijgt. Of dat nieuw is of gebruikt (al dan niet gerepareerd) doet er geen worst toe, zolang hij maar werkt.

Je hebt dan ook geen poot om op te staan om een andere te eisen als hij werkt. Test dat dus eerst. En verdiep je voortaan aub een beetje in consumentenrecht voordat je met :( -smileys loopt te smijten, jij bent hier onredelijk, niet Abit :o

Verder is de bedoeling dat je een topic per issue opent, dat je hem zelf niet terug kunt vinden is jouw probleem (en zegt in combinatie met al die :( - smileys wederom een stuk meer over jou dan over Abit :/ )

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.