Ik moet dus een 10 mm waterslang hebben voor mijn watercooling. Dit omdat mijn pompje andere aansluitingen heeft dan mijn huidige slangen (14x10mm) Het probleem is, waar haal ik in godsnaam die slangen vandaan.
Ze staan wel in de pricewatch, alleen vind ik het ietwat overdreven om 10 euro verzendkosten te gaan betalen voor een slang van 3-4 euro 
Ik woon in Wijchen dus, en ik heb gehad:
Aquariumwinkel (morgen effe andere proberen, is dicht)
Praxis
Boerenbond
Doe-land
Allemaal alleen maar tuinslangen. Ik ga het vanmiddag nog even proberen bij een andere winkel, waar ze waterspullen verkopen... (weet naam niet meer effe). Maar ik verwacht daar ook niet al te veel van.
Ik vroeg me dus af, of iemand anders nog een idee had, om die slangen vandaan te halen?
Ik woon in Wijchen dus, en ik heb gehad:
Aquariumwinkel (morgen effe andere proberen, is dicht)
Praxis
Boerenbond
Doe-land
Allemaal alleen maar tuinslangen. Ik ga het vanmiddag nog even proberen bij een andere winkel, waar ze waterspullen verkopen... (weet naam niet meer effe). Maar ik verwacht daar ook niet al te veel van.
Ik vroeg me dus af, of iemand anders nog een idee had, om die slangen vandaan te halen?
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop