iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Ik heb twee Point of View kaarten en zover ik weet zijn het altijd snelle en vaak ook goed overclockbare kaarten. Nog nooit problemen mee gehad en de XP uitvoeringen zijn jammie
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Aopen en XFX hebben ook een 6800 GT. Over XFX ben ik zelf heel erg te spreken (heb zelf een TI4200).
Ik verwacht dat de bekendere merken zoals MSI en Asus binnenkort ook met een 6800 GT komen. Je zou dus beter even kunnen wachten als je voorkeur uit gaat naar een 'bekend'merk....
Ik verwacht dat de bekendere merken zoals MSI en Asus binnenkort ook met een 6800 GT komen. Je zou dus beter even kunnen wachten als je voorkeur uit gaat naar een 'bekend'merk....
Point of View kaarten zijn vrijwel altijd goed overclock-baar
. Verder zijn het gewoon goede kaarten, niks mis mee dus
Mijn Point of View FX 5200, was één van de goede FX5200's Met 128 bit databus dus. Verder wel een gare kaart, maar dat ligt niet aan Point of View, maar aan nVidia.
Persoonlijk vind ik het een goed merk
Persoonlijk vind ik het een goed merk
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
En heeft er iemand hier langdurige ervaring mee?
'k heb ooit eens een budget kaartje gehad van ik weet niet meer welk merk, maar na 6 maanden begaf het venrilatortje het ... vooral van zo'n dingen heb ik schrik. En zo'n informatie vind ik nergens, prestatief en overclockbaarheid dat wel genoeg, maar dat dus net niet ...
Of zoek ik op google naar het verkeerde??
'k heb ooit eens een budget kaartje gehad van ik weet niet meer welk merk, maar na 6 maanden begaf het venrilatortje het ... vooral van zo'n dingen heb ik schrik. En zo'n informatie vind ik nergens, prestatief en overclockbaarheid dat wel genoeg, maar dat dus net niet ...
ik wil bij ATI alleen maar POV...gewoon omdat het een merk is dat zich niet laat leiden door bekende naam, zoals ASUS. POV clockt meestal ook best goed...en levert vaak standaart al iets snellere kaarten (25mhz sneller of zo)(tubo edition).
zover ik gevonden heb is er nog geen enkel bedrijf wat die PoV 6800GT kan leveren.
Of zoek ik misschien verkeerd?
Het is allemaal 'verwacht'..... ?
Ik heb mijn XFX ti4200 nu 1 1/2 jaar denk ik en al die tijd heb ik hem overclocktshaidar schreef op 19 juli 2004 @ 13:02:
En heeft er iemand hier langdurige ervaring mee?
Ik heb nu van 2 shops in België een mail gekregen dat ze die deze week nog ergens gaan binnenkrijgen (probably morgen) ...Gehaktbal schreef op 19 juli 2004 @ 13:49:
zover ik gevonden heb is er nog geen enkel bedrijf wat die PoV 6800GT kan leveren.
Point of View zijn zeer goede kaarten.
Stabiele kaarten, goed overclockpotentieel en goede cooling ook. Point of View levert echter niet zo veel software erbij. Ik persoonlijk heb ook liever alleen de kaart, wat kabeltjes en de drivers. Spellen en (voor mij overbodige) extra's download ik wel.
Ik zie liever bulk kaarten waarbij het geld van de softwarebundle in de kaart zelf geinvesteerd wordt, zoals POV dat doet.
Kep eens bij een vriend een POV 5900 mogen overclocken. Dat ging zeer goed: ik ging van 400/850 naar 455/920. Temps waren voor het oc-en:
idle/stressed 42/50
idle/stressed 46/58
mooie temps
Stabiele kaarten, goed overclockpotentieel en goede cooling ook. Point of View levert echter niet zo veel software erbij. Ik persoonlijk heb ook liever alleen de kaart, wat kabeltjes en de drivers. Spellen en (voor mij overbodige) extra's download ik wel.
Ik zie liever bulk kaarten waarbij het geld van de softwarebundle in de kaart zelf geinvesteerd wordt, zoals POV dat doet.
Kep eens bij een vriend een POV 5900 mogen overclocken. Dat ging zeer goed: ik ging van 400/850 naar 455/920. Temps waren voor het oc-en:
idle/stressed 42/50
idle/stressed 46/58
mooie temps
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
hmm ok, dat is dus belgië, heb je eventueel een link naar die shops die ze binnen gaan krijgen?shaidar schreef op 19 juli 2004 @ 14:12:
[...]
Ik heb nu van 2 shops in België een mail gekregen dat ze die deze week nog ergens gaan binnenkrijgen (probably morgen) ...
Tones.be, Netsquare.be, Loveno ....
Damn, nu mailen ze mij net dat de Aopen binnen is! ARGH ...
topic mag van mijn part gesloten worden, ik ga voor de Aopen gaan ...
Damn, nu mailen ze mij net dat de Aopen binnen is! ARGH ...
topic mag van mijn part gesloten worden, ik ga voor de Aopen gaan ...
Ik ben enorm tevreden over mn POV Geforce4 Ti4200.. was een 64 mb uitvoering met 3ns 550 mhz geheugen, wat toendertijd best wel de shit was.
De spellen die ik erbij kreeg waren wel wat verouderd, maarja. leuk pakketje was dat. Als ze nu nog zo zijn als 1,5 jaar geleden, vind ik ze prima
De spellen die ik erbij kreeg waren wel wat verouderd, maarja. leuk pakketje was dat. Als ze nu nog zo zijn als 1,5 jaar geleden, vind ik ze prima
Pagina: 1