Toon posts:

adsl, hoe werkt het precies?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik had laatst een kleinde discussie met een vriend over adsl, hij zegt dat het niet slechter kan zijn/worden dan chello. nou dacht ik dat het wel kon, want waarom zou het niet kunnen? hij zegt dat je je bandbreedte niet hoeft te delen, alles komt pas bij elkaar als het nederland uitgaat, zegt hij. met andere woorden, iedereen heeft z'n eigen telefoonlijntje lopen naar elke server in nederland, dat niet eh ;)
nou dacht ik zelf dat adsl ook gebruik maakt van een netwerk en dat het net zoals chello (no offence tegenover chello) de ene x goed kan zijn en de andere x zo traag als dikke stront door een trechter is. het lijkt me nogal sterk dat je met adsl altijd een goede verbinding hebt, want er zijn duizenden mensen die door de zelfde telefoon centrale gaan.
die friend van mij wil het maar niet geloven en blijft adsl de hemel inprijzen, ik wil weten of hij nou gelijk heeft of dat ie maar wat uit z'n nek kletst...
ik zou ook graag wat reacties willen van mensen die zelf adsl hebben, ik zou toch wel eens willen weten of het echt zo goed is als men zegt...
ik zou het fijn vinden om reacties per email te ontvangen, mocht ik vergeten hier te kijken.
m.kan@chello.nl of Refus@sjello.nl