Ik ben nog steeds bezig met mn communicatie schema voor het bedrijf waarvoor ik werk. Ik wil graag een invulscherm waarin allemala check boxen komen te staan waarin je aan kunt geven of een communicatie is gelukt of niet.
Ik zou dan graag een schema willen hebben waarin je een overzicht krijgt van 4 weken met een viertal klanten erin.
Nu ben ik al een heel eind. Ik kan een schema oproepen per week maar ik wil graag dat ik een schema per 4 wken op kan roepen maar dit krijg ik niet voor elkaar.
Ik laat d.m.v. een soort selecteer pagina een bepaalde periode selecteren maar hoe zorg ik ervoor dat hij alleen de resultaten van bijv. wk 1 t/m 4 ophaal?
Met deze code krijg ik netjes de resultaten van 1 wk
Ik zou dan graag een schema willen hebben waarin je een overzicht krijgt van 4 weken met een viertal klanten erin.
Nu ben ik al een heel eind. Ik kan een schema oproepen per week maar ik wil graag dat ik een schema per 4 wken op kan roepen maar dit krijg ik niet voor elkaar.
Ik laat d.m.v. een soort selecteer pagina een bepaalde periode selecteren maar hoe zorg ik ervoor dat hij alleen de resultaten van bijv. wk 1 t/m 4 ophaal?
Met deze code krijg ik netjes de resultaten van 1 wk
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
| echo " <h1> "; echo "Week "; echo $wk; echo "</h1> <table border=\"0\"> <tr> <td width=\"75\">Klant</td> <td width=\"75\">Maandag</td> <td width=\"75\">Dinsdag</td> <td width=\"75\">Woensdag</td> <td width=\"100\">Donderdag</td> </tr></table>"; $klwk = "SELECT klant,wk,ma,di,wo,do FROM klantwk WHERE wk = '$wk' ORDER BY wk ASC"; $klwk2 = "SELECT klant,ma,di,wo,do FROM klantwk WHERE wk = '$wk'"; $res = mysql_query ($klwk); $res2 = mysql_query ($klwk2); $tab = mysql_fetch_array($res2); echo "<table border=\"0\">"; while ($row = mysql_fetch_array($res)) { echo "<tr> <td width=\"75\">$row[klant]</td> <td width=\"75\">$row[ma]</td> etc... |