Toon posts:

Rechtsklikken muis op stations werkt niet goed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik in de verkenner rechtsklik met de muis op een station dan verdwijnen alle pictogrammen van het buroblad die even later weer tevoorschijn komen.Vekenner is dan ook afgesloten.Er wordt dan een oud register weer teruggezet?Het probleem doet zich trouwens niet iedere keer voor,een volgende keer kan het wel weer goed werken.
Dit probleem is denk ik begonnen toen ik InCD van Nero installeerde,dat proggie werktte niet goed en de pc liep er ook door vast.Heb het toen weer verwijderd maar nu ik heb ik dit probleem dus.
Is dit nog te repareren op een of ander manier?Had ook al een systeemherstel gedaan zonder resultaat echter.Ik gebruik windows XP pro op een P4 systeem met 1gb aan geheugen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2004 12:27 ]

Verwijderd

Is dit nog te repareren op een of ander manier?Had ook al een systeemherstel gedaan zonder resultaat echter.Ik gebruik windows XP pro op een P4 systeem met 1gb aan geheugen.
Denk dan dus niet dat het daar aan ligt, maak een nieuw herstelpunt alleen dan van een bijv. een paar dagen voor die installatie ;)

Maar dit soort dingen wijzen wel op een instabiel systeem. Ook al gescand op spyware/virussen etc.?
Denk eerder dat het daar aan ligt dan aan INcd van Nero. Mijn ervaringen met Nero zijn erg goed :)

Verwijderd

Topicstarter
Had ook een herstelpunt gemaakt van voor die InCD installatie.Ik scan regelmatig op virussen en spyware.Er draait er op de achtergrond een virusscanner en een firewall.Wel toevallig dan dat het gebeurde toen ik InCD had geinstalleerd daarvoor was er niks aan de hand.Had een nieuwe brander gekocht en toen problemen met Drag to Disc van Easy cd creator gekregen tenminste dat dacht ik,denk eerder dat de cd rwtjes niet goed waren.Drag to disc verwijderd en toen InCD geinstalleerd en die liep toen vast,dus die er weer uitgehaald en drag to disc weer geinstalleerd en die doet het wel.

Edit:Had met spysweeper toch nog wel een trojan horse gevonden genaamd subseven.Heb het verwijderd maar nog steeds zelfde probleem,zou dat er mee te maken kunnen hebben?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2004 15:23 ]