Als ik in de verkenner rechtsklik met de muis op een station dan verdwijnen alle pictogrammen van het buroblad die even later weer tevoorschijn komen.Vekenner is dan ook afgesloten.Er wordt dan een oud register weer teruggezet?Het probleem doet zich trouwens niet iedere keer voor,een volgende keer kan het wel weer goed werken.
Dit probleem is denk ik begonnen toen ik InCD van Nero installeerde,dat proggie werktte niet goed en de pc liep er ook door vast.Heb het toen weer verwijderd maar nu ik heb ik dit probleem dus.
Is dit nog te repareren op een of ander manier?Had ook al een systeemherstel gedaan zonder resultaat echter.Ik gebruik windows XP pro op een P4 systeem met 1gb aan geheugen.
Dit probleem is denk ik begonnen toen ik InCD van Nero installeerde,dat proggie werktte niet goed en de pc liep er ook door vast.Heb het toen weer verwijderd maar nu ik heb ik dit probleem dus.
Is dit nog te repareren op een of ander manier?Had ook al een systeemherstel gedaan zonder resultaat echter.Ik gebruik windows XP pro op een P4 systeem met 1gb aan geheugen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2004 12:27 ]