If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y
Nah, maar ik vond het zo zielig dat dit topic naar onderen ging zonder dat iemand replyed.
Das lief van je:)
Er zijn vast wel mensen die Total Annihilation spelen en ook tauip hebben!
Er zijn vast wel mensen die Total Annihilation spelen en ook tauip hebben!
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y
Verwijderd
Sorry, ik heb dat bestandje niet, maar ik zou het eigenlijk ook wel willen hebben, wat kan je er allemaal mee???
Het is een _enorme_ verzameling units en een vernieuwde AI voor TA.
Niet om lullig te doen, maar op deze site kun je volgens mij alles nog downen.
http://www.cavedog.com/totala/dwnlds_frame.html
Was trouwens wel een goed spel, heb hem en de uitbreiding nog ergens onder een laag stof liggen ...
http://www.cavedog.com/totala/dwnlds_frame.html
Was trouwens wel een goed spel, heb hem en de uitbreiding nog ergens onder een laag stof liggen ...
"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."
tis een unofficial als ik het goed heb..
Het is idd niet official, tis niet van Cavedog.
De site van tauip is niet meer online, op fileplanet verwijst de link naar die dode site en zo heb ik meer sites gevonden die dood bleken te zijn:(
De site van tauip is niet meer online, op fileplanet verwijst de link naar die dode site en zo heb ik meer sites gevonden die dood bleken te zijn:(
bij www.taucc.com misschien?
Only dead fish go with the flow
Verwijderd
stuur maar een berichtje ik heb hem wel. Ik heb ook de latere maar naar mijn idee slechtere 3.55.
TAUIP 2.1 + de TAUCC minipak heersen
TAUIP 2.1 + de TAUCC minipak heersen
Pagina: 1