Vacature statsposter

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Topicstarter
Nee ik schop nu niet een oud draadje omhoog :P , tijden gebeurt er niets... dan gebeurt het vaker.

JohnR heeft aangegeven dat hij is gestopt met het posten van stats. Hierbij willen wij John enorm bedanken voor de tijd die hij in het statsposten heeft gestoken (en er gaat best tijd inzitten).... Thankx John.

We zoeken dus opnieuw een statsposter die bereid is om ons te helpen met het posten van de broodnodige stats. Dit is natuurlijk zoals bekend niet geheel vrijblijvend.
Er wordt van je verwacht dat:
- Je in ieder geval voor 10:00 uur in de ochtend stats kan posten
- Je alle stats wil posten, niet alleen van het project dat je leuk vindt
- Je dit natuurlijk kan doen zonder subteamreclame te maken
- Je een clean record op GoT hebt
- Je een redelijke beheersing van de Nederlandse taal hebt
- Je beschikbaar bent op alle dagen, dus ook in het weekend (omdat dan vaak de stats wat langer op zich laten wachten)

Om het geheel makkelijker te maken is het een pre als je kennis van HTML te hebt. Ook is het makkelijk als je regelmatig op IRC zit om met de rest van het team te kunnen communiceren.

Denk je dat deze job iets voor jou is??. Reageer dan met een mooie mail op vacature@dutchpowercows.org, in deze mail een mooi stukje wat op GoT gepost kan worden en waar in je jezelf laat zien.
Stukjes van de vorige ronde kunnen natuurlijk gewoon worden hergebruikt, maar stuur ze aub wel weer in (alles is opgeschoont) :)

De inschrijving voor de functie blijft een week open tot 26-07-2004

Omdat er de vorige poll aangegeven is dat men graag "blind stemt doen we het deze keer iets anders. We gaan iedereen vragen, zodra de namen bekend zijn, een mail te sturen naar poll@dutchpowercows.org met je GoT naam erin.
Deze mail zal door meerdere mensen ontvangen worden.
Na het sluiten van de poll zullen de belangstellenden zullen door de /5 Mods gechecked worden op notes en geschiktheid, daarna zullen alle stemmen getelt worden en alle namen en hun stem hier bekend gemaakt worden samen met de uitslag.

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond zal ik mij mailtje nog eens opzoeken en opnieuw versturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 17:34

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 12:26:
Vanavond zal ik mij mailtje nog eens opzoeken en opnieuw versturen ;)
FELI Alvast :)

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was ook het eerste wat bij mij opkwam :P

Alvast gefeliciteerd Allied

Voor het geval je per ongeluk vergeet om je mailtje te versturen zal ik die van mij zo ook maar weer versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 13:05:
Dat was ook het eerste wat bij mij opkwam :P

Alvast gefeliciteerd Allied

Voor het geval je per ongeluk vergeet om je mailtje te versturen zal ik die van mij zo ook maar weer versturen.
Met de nieuwe mannier van pollen weet je het maar nooit natuurlijk he ;)
Dat ik de vorrige keer 2e geworden ben houd niet in dat ik er vanuit ga dat ik nu eerste word.
Daarbij zou het goed kunnen zijn dat bij een open poll het nu zou kunnen gaan tussen mij en b.v. Veter en ook dan kan niemand in de toekomst kijken.

Het mooiste voorbeeld in deze vind ik zelf b.v. de stampede polls waar SoB 2x als #2 uit de bus kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en 2des is net niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Om te beginnen een :w richting Johny! Bedankt voor je werk!

Ik wens Allied alle succes toe! maar bedenk wel dat wij beiden de vorige keer ook veel stemmen kregen omdat in een beginstadium reeds zoveel stemmen bij ons waren beland. Tevens gaan er mogelijk nieuwe mensen meedoen deze keer die het plaatje weer volkomen veranderen.

Iedereeen heeft dus gewoon (weer) kans! Je kan niet zeggen dat er nu reeds bekend is wie het gaat worden.

Suc6 aan alle kandidaten!
Ik wil graag af van de benjamin status :P

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

JohnR bedankt voor het statsposten. Jammer dat je er mee stopt, maar je zal je redenen wel hebben....

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 08:48
Ik ga het ook nog een keer proberen :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:46

NightBird

DPC-Crew Coding
iisschots schreef op 19 juli 2004 @ 14:02:
Niet gefloten geschoten is altijd mis.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessie

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Mobster schreef op 19 juli 2004 @ 13:47:
JohnR bedankt voor het statsposten. Jammer dat je er mee stopt, maar je zal je redenen wel hebben....
Mobster for president :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me gaat mailtje verstuurt doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Houdt er allemaal wel rekening mee dat het de bedoeling is dat het een job voor lange tijd is en dat het veel werk is. Ik vind het mooi dat er veel mensen zich aanmelden maar denk er niet te licht over :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:51

UTM

* UTM gooit een brief naar vacature@dutchpowercows.org .. vangen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 14:42
Mmm, opzich lijkt het me wel vet om te doen, maar volgende maand zon beetje de hele tijd weg.
Dus ik sla maar een keertje over 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedVox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-02-2024

RedVox

Universe Radio!

Funcracker schreef op 19 juli 2004 @ 13:44:

Suc6 aan alle kandidaten!
Ik wil graag af van de benjamin status :P
Echt niet.... jij blijft voorlopig gewoon benjamin :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pim. schreef op 19 juli 2004 @ 16:36:
Houdt er allemaal wel rekening mee dat het de bedoeling is dat het een job voor lange tijd is en dat het veel werk is. Ik vind het mooi dat er veel mensen zich aanmelden maar denk er niet te licht over :)
daarom verstuur ik mijn mailtje niet, ik laat het wel over aan andere mensen met meer inzet en beschikbare tijd in de ochtend _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*schop*
Heb maar even een nieuw mailtje gemaakt ;)
Hij moet nu op uw digitale mat belanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessie

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Mogen we al stemmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLSchutP
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 07:47
NightBird schreef op 19 juli 2004 @ 14:19:
[...]

Niet gefloten geschoten is altijd mis.
Misschien wel, maar aangezien ik de vorige x wel 3 stemmen (oid) heb gekregen zie ik er ditmaal vanaf. Als men mij werkelijk zou willen hebben, dan had men mij toentertijd ook wel meer stemmen toegekent.

whatever..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Nope ff gedult :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:46

NightBird

DPC-Crew Coding
Pskutte schreef op 21 juli 2004 @ 22:04:
[...]

Misschien wel, maar aangezien ik de vorige x wel 3 stemmen (oid) heb gekregen zie ik er ditmaal vanaf. Als men mij werkelijk zou willen hebben, dan had men mij toentertijd ook wel meer stemmen toegekent.
Als ik jou was zou ik dit keer zeker reageren. Het is nu een blinde poll, wat sowieso jou als outsider ten goede komt. Mensen gaan nu niet alleen maar stemmen op degenen die van de eerste 10 de meeste stemmen krijgen. Maar goed, dat is mijn visie, je moet het zelf weten :)

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als er 3 op 1 stemmen, doet de rest het ook hoor! :D

Wel matig als iemand in #dpc zijn nummer gaat verkondigen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:13

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 16:19:
* DukeBox gaat mailtje verstuurt doet
Pim. schreef op 19 juli 2004 @ 11:49:

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 23:56:
als er 3 op 1 stemmen, doet de rest het ook hoor! :D

Wel matig als iemand in #dpc zijn nummer gaat verkondigen. :P
Dat doet er niet eens echt toe. Het idee is dat alle stemmen blind zijn. Tuurlijk zullen sommige mensen zijn/haar vrienden voorzien van het juiste nummer :P Er is niemand hier die denkt dat dit niet zal gebeuren. Maar aangezien de stemmen onzichtbaar zijn zal er niet hetzelfde kunnen gebeuren als de vorige kee.

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:26
:? Nummers :? Wat krijgen we nou? Moeten we op nummers stemmen zonder dat we weten wie achter die nummer staat? Begrijp ik het goed?

Als het niet zo is, maakt het toch niet uit wie welke nummer heeft.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij bedoelen ze een voting zonder tussenstand waardoor je niet beinvloed wordt door de keuzes van anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Ik weet niets van nummers :P
Hoe het zal gaan:

De nieuwe statsposers maken een stukkie tekst, dat wordt hier op GoT gepost in een topic. Met in dit topic een mail adres waar zijn stem heen kan sturen, onder vermelding van zijn GoT username natuurlijk. Deze mail zal door een man of 5 ontvangen worden en op het eind vergeleken worden met elkaar om verwarring of missers te voorkomen.

Er zal (om het topic af en toe hoog te houden tot aan zijn sluiting) hooguit gepost worden hoeveel mensen al gestemt hebben. Geen tussenstanden dus geen beinvloeding meer op die manier :)

Na een week worden dan de uitslagen bekend gemaakt, er zal dan een lijst gepost worden met alle namen die gestemt hebben en op wie ze gestemt hebben. Zo kan iedereen verifieren dat zijn stem er bij zit.

Het lijkt mischien veel werk maar voor de stemmers is het net zo simpel als de vorige keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

zal dit stemmen na de vakanties gaan gebeuren?

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessie

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wessie schreef op 22 juli 2004 @ 10:14:
[...]

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
:D
Pim. schreef op 19 juli 2004 @ 11:49:
[heel verhaal.......]

De inschrijving voor de functie blijft een week open tot 26-07-2004

[Weer een heel verhaal..... :P]
Lijkt mij duidelijk toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

En nu maar geloven in het goede in den mensch en er van uitgaan dat niemand gaat blaten van wie welk stukje tekst is :P

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Deze laatste post insinueert dat er geen namen bij de stukjes tekst komen? :?

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-jey
  • Niet online
Mijn stem heb je alvast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Mobster schreef op 22 juli 2004 @ 12:43:
Deze laatste post insinueert dat er geen namen bij de stukjes tekst komen? :?
Yeah dat insinueerde ik ookal. Maar ik heb het zelf niet goed begrepen dus merk ik al uit Pim's post. Er komen dus (tenzij ik hem nu weer niet geod begrijp) dus geen nummers en wel degelijk namen bij elk stukje.
Het blinde zit hem erin dat de stemmen voor iedereen onzichtbaar zijn.

edit: Alhoewel ik na twee keer lezen dit ook weer niet uit Pim's post haal.. Laten we dan maar wachten tot Pim het nog een keer uitlegt :D

[ Voor 14% gewijzigd door Funcracker op 23-07-2004 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessie

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Funcracker schreef op 23 juli 2004 @ 00:55:
[...]
Yeah dat insinueerde ik ookal. Maar ik heb het zelf niet goed begrepen dus merk ik al uit Pim's post. Er komen dus (tenzij ik hem nu weer niet geod begrijp) dus geen nummers en wel degelijk namen bij elk stukje.
Het blinde zit hem erin dat de stemmen voor iedereen onzichtbaar zijn.

edit: Alhoewel ik na twee keer lezen dit ook weer niet uit Pim's post haal.. Laten we dan maar wachten tot Pim het nog een keer uitlegt :D
Hahahahahhahaha.
Funcracker is de weg nu al kwijt in het DPC wereldje, lachuh ;)

(hebben wij daar nu op gestemd ;))

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Hier is Pim weer :)

Natuurlijk is het wel zinnig om te weten op wie je stemt, het kan zijn dat iemand zijn postgedrag, houding o.i.d je in het verleden niet aan heeft gestaan, dit mag natuurlijk meewegen in je beslissing dus de namen komen erbij.

Wat we niet willen is dat mensen op iemand stemmen omdat:
- Hij in zijn subteampje zit
- Hij nét nog een paar stemmen nodig heeft om statsposter te worden
- Andere vormen van vriendjes politiek

Wat we wel willen:
- Iemand die kwaliteiten beschikt
- Tijd en moeite neemt
- Binnen het team past
- Alle stats wil posten

Het is dus net alsof jullie de Jury bij een rechtzaak zijn. We hopen dat jullie de beste man bij de criteria zoeken (wie jullie de beste vinden) :) .

Het blinde zit dus in deze poll dat er geen tussenstanden gemaakt kunnen worden behalve door de mensen die de mailtjes ontvangen, en de tussenstanden zullen ook niet openbaar gemaakt worden. Pas als de poll sluit dan zullen alle namen, motivatie en stemgedrag bekend worden gemaakt.

De namen van de mensen die de poll tellen zullen ook dan pas bekend worden gemaakt.

Op deze manier hopen we een poll systeem in elkaar gezet te hebben die het dichtste bij een democratische besluitvorming komt. Of deze manier van het kiezen van een statsposter de beste is... dat is een andere discussie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnR
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

JohnR

Koffie is lekker!

Ik heb mezelf lang stilgehouden in dit draadje (en mensen die me kennen weten hoe moeilijk het voor mij is om m'n mond te houden) maar 1 ding moet me toch van het hart.

Dit is geen persoonlijke aanval maar ik denk dat er ook rekening gehouden moet worden met het aantal petten dat mensen op hebben. Niets dan lof voor bereidwilligheid en inzet maar als ik zie dat iemand zich kandidaat stelt die al statsbouwer is en projectvertegenwoordiger dan denk ik persoonlijk dat het verre van fair is als diegene ook nog eens statsposter wordt.

Iedereen binnen de DPC moet een kans krijgen zich in te zetten. MarkB heeft het goede voorbeeld gegeven (vind ik persoonlijk) door zijn statsposterschap aan de wilgen te hangen en zich te concentreren op andere taken binnen de DPC. Funcracker heeft daardoor een kans gekregen en vervult de taak met verve. Is het dan niet zo dat meerdere mensen die kans moeten krijgen?

Ik denk namelijk dat door het bundelen van verschillende verantwoordelijkheden binnen 1 persoon het belang van de individu boven het groepsbelang gesteld wordt en dat kan volgens mij niet de bedoeling zijn

/(bb|[^b]{2})/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedVox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-02-2024

RedVox

Universe Radio!

JohnR schreef op 23 juli 2004 @ 13:27:
Ik heb mezelf lang stilgehouden in dit draadje (en mensen die me kennen weten hoe moeilijk het voor mij is om m'n mond te houden) maar 1 ding moet me toch van het hart.

Dit is geen persoonlijke aanval maar ik denk dat er ook rekening gehouden moet worden met het aantal petten dat mensen op hebben. Niets dan lof voor bereidwilligheid en inzet maar als ik zie dat iemand zich kandidaat stelt die al statsbouwer is en projectvertegenwoordiger dan denk ik persoonlijk dat het verre van fair is als diegene ook nog eens statsposter wordt.

Iedereen binnen de DPC moet een kans krijgen zich in te zetten. MarkB heeft het goede voorbeeld gegeven (vind ik persoonlijk) door zijn statsposterschap aan de wilgen te hangen en zich te concentreren op andere taken binnen de DPC. Funcracker heeft daardoor een kans gekregen en vervult de taak met verve. Is het dan niet zo dat meerdere mensen die kans moeten krijgen?

Ik denk namelijk dat door het bundelen van verschillende verantwoordelijkheden binnen 1 persoon het belang van de individu boven het groepsbelang gesteld wordt en dat kan volgens mij niet de bedoeling zijn
Hier heb je denk ik gelijk in. Een en ander wordt ook zeker rekening mee gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me wil even verkondigen dat als er niet op hem wordt gestemd hij altijd nog ene Bongo achter de hand heeft :D :P

/me is weer afk

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2004 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er word hier rekening mee gehouden.
Als het goed is zou dit vandaag nog op GoT gepost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessie

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Ik vond dat de vorige keer ook niet wenselijk.
Dan heb je mensen die op verschillende stoelen zitten.
Als zo'n iemand wegvalt krijg je hetzelfde als toen Onno spontaan zijn stats terug trok. NIKS dus.
Niet echt handig en slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er wordt van je verwacht dat:
Even gedult ??? Pim toch... !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Mijn apenoortjes is ter ore gekomen dat er terdege gekeken wordt naar het "petten-probleem".

Persoonlijk ben ik van mening dat je niet zo lang je mond had hoeven houden :+ Bovenstaande is correct geformuleerd en naar mijn gevoel verwoordt het goed de mening van velen.

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Ok hier dan even de aanvulling :)

Het probleem dat JohnR ter spake brengt is een tijdje geleden ook in de crew ter sprake gekomen. Die discussie heeft een tijdje geduurt omdat we met vakanties zitten en dergelijke.

Het kan inderdaad niet zo zijn dat één persoon erg veel functies gaat vervullen, dit om meerdere redenen.

1. Het kan niet zo zijn dat één persoon zó actief moet zijn, dat zou betekenen dat er geen andere mensen te vinden zijn die het werk willen doen.
2. We proberen juist veel mogelijk open en toegankelijk te zijn en door alle functies bij een paar personen te parkeren ontstaat er een beeld wat je niet willen, en dat is vriendjespolitiek
3. Als iemand plotseling zou stoppen met al zijn functies dan hebben we toch een probleem. Het feit dat de stats van verschillende (naar mijn persoonlijke mening) nog niet helemaal compleet zijn, ligt natuurlijk ook aande snelheid waarmee het gemaakt moest worden. Dit omdat er in één keer een groot gat gevallen was.

Conclusie:
Om de genoemde redenen hebben we besloten om niet meer als twee functies per persoon te vervullen. Voor de compleetheid, het zijn van "crew" is geen functie opzich en we hebben van het "woordvoerder" zijn ook geen functie gemaakt omdat het eigenlijk helemaal los staat van de dagelijkse uitvoering (het kan ook makkelijk worden overgenomen)

De post waar Allied op doelt heb ik nog niet kunnen corrigeren omdat ik op Schiphol zat maar zal vandaag op GoT komen. :)

*edit*
[rml][ Vacature] Projectvertegenwoordiger UD-Grid[/rml] hier dus :)

[ Voor 3% gewijzigd door Pim. op 23-07-2004 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus ik heb nog maar 1 pet en zou er graag 1 bij hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik heb nog niks van je gezien dus als je nog wilt reageren dan heb je nog minder dan twee dagen. Dit geldt uiteraard voor alle mensen die statsposter willen worden maar nog niet gereageerd hebben :)

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Kleine toevoeging op mark:

Van een aantal mensen hebben we een leuk stukje om in de poll draad te zetten, van anderen alleen maar een kreet: "ik wil statsposter worden".

Mischien dat die mensen nog een stukje willen sturen ?? anders komt alleen die ene kreet in de polldraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adm.Spock
  • Laatst online: 13-07 16:44

Adm.Spock

Duik-Aap

Om te beginnen wil ik de Crew een flinke veer in hun reet steken ;) met het nieuwe poll systeem. Ik denk dat dat zeer zeker goed gaat werken.

Vooral ook omdat het een blind systeem is. Net zoals bij "echte" verkiezingen, voor de tweede kamer en het europarlement, weet je exact op wie je stemt, maar tot op zekere hoogte niet hoeveel anderen dat ook doen.

Dus ook van mij nogmaals het oproepje dat ook Pim hierboven al gedaan heeft:

Stuur een leuk stukje tekst in! Vertel wat JIJ toevoegt als je statposter wordt.

Mensen die alleen een losse kreet ingestuurd hebben, die lopen een heleboel stemmen mis, want daar kunnen we zo weinig mee.

Ik wens iig alle kandidaten veel succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28

Tootoo

Folding extremist

Heb al wel een paar keer er over lopen denken.. maar eerst even mijn vraag. Naar mijn idee is het niet meer dan een aantal stats posten + leuk verhaaltje (ok dat bedoel ik verre van neerbuigend, zelfs erg positief). Maar wat bedoelen jullie dus met denk er niet te licht over, zie ik iets niet wat ik wel zou moeten zien? :)

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tootoo schreef op 25 juli 2004 @ 01:50:
Heb al wel een paar keer er over lopen denken.. maar eerst even mijn vraag. Naar mijn idee is het niet meer dan een aantal stats posten + leuk verhaaltje (ok dat bedoel ik verre van neerbuigend, zelfs erg positief). Maar wat bedoelen jullie dus met denk er niet te licht over, zie ik iets niet wat ik wel zou moeten zien? :)
Jij maakt vrienden onder de statsposters :+

- Je moet bereid zijn meermalen per week, het hele jaar door, tijd uit te trekken om de DPCH te posten. Dat betekent dus ook dat je jezelf enigszins op de hoogte moet houden van wat er bij bepaalde projecten speelt (waarbij je wordt ondersteund door de ProjectVertegenwoordiger als er belangrijk nieuws is).
Het houdt dus ook in dat je, om een goed en aansluitend verhaal neer te kunnen zetten, even terugkijkt in de vorige DPCH voordat je de volgende post om geen dubbele verhalen te maken, en om even mee te kunnen nemen wat er aan reacties is geweest.

- Je moet de creativiteit kunnen vinden om telkens met een verhaaltje te komen. Nou hoeven het niet continu halve romans te zijn, maar een beetje afwisseling is prettig. Een keer je verhaal doorlezen voor je het post is ook weer extra tijd, maar voorkomt een hoop tiepvauten.

- Je moet controleren of de DPCH wel correct is, of de gegevens van de juiste dag zijn, of de data die opgehaald is compleet is, etc.

[disclaimer]Dit is wat ik van Pim begrepen heb hoe hij de DPCH's opstelt :P[/disclaimer]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Verwijderd schreef op 25 juli 2004 @ 09:04:
[...]

[disclaimer]Dit is wat ik van Pim begrepen heb hoe hij de DPCH's opstelt :P[/disclaimer]
En ik kan dat wel beamen :) Er gaat best wat tijd zitten in het bijhouden van alle topics en het posten van de stats zelf. En dan te bedenken dat het tegenwoordig echt een stuk makkelijker is geworden. In principe betekent het posten tegenwoordig het copy-pasten van een lap html en er een verhaal boven tikken. Vroeger stond mijn wekker een half uur vroeger dan ik daadwerkelijk op moest staan omdat de Folding@Home statsrun een half uur op mijn computer moest draaien voordat ik hem kon posten :)

Die goeie ouwe tijd :+
</ouwe lul>

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28

Tootoo

Folding extremist

Verwijderd schreef op 25 juli 2004 @ 09:04:
[...]

Jij maakt vrienden onder de statsposters :+

[uitleg hoe en wat]
*Zingt Wij zijn 2 vriendjes, jij en ik, ja wij houden van elkaar en wij zorgen voor elkaar* :P

Maar ok, dan snap ik wat het inhoudt :)

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
STOP maar met mailen en het sturen van geld, de inschrijving is weer afgelopen :)

We gaan er ff een post van bouwen en dan kunnen jullie gaan kiezen :)

Pagina: 1