Ik heb een Small Business Server 2003 draaien voor een MKB-er met 7 medewerkers. So far so good.
Alleen ik kan om een duistere reden niet meer inloggen op mijn server via de Terminal Services. Ik kan wel inloggen, maar tijdens het laden van het profiel blijft het hangen. Alsof Explorer niet wil starten ofzo. Dit is op elke account dat rechten heeft om op de server in te loggen.
Ik kan wel lokaal inloggen, maar dan moet ik eerst de server herstarten omdat er geen toestenbord inzat. En om nu de hele productie machine hier onderuit te halen lijkt me niet nodig.
Iemand dit probleem ook wel eens gehad? Of heb je een idee voor een oplossing?
Ik ben zo erg onthand
argh domme topic titel, sorry...
Alleen ik kan om een duistere reden niet meer inloggen op mijn server via de Terminal Services. Ik kan wel inloggen, maar tijdens het laden van het profiel blijft het hangen. Alsof Explorer niet wil starten ofzo. Dit is op elke account dat rechten heeft om op de server in te loggen.
Ik kan wel lokaal inloggen, maar dan moet ik eerst de server herstarten omdat er geen toestenbord inzat. En om nu de hele productie machine hier onderuit te halen lijkt me niet nodig.
Iemand dit probleem ook wel eens gehad? Of heb je een idee voor een oplossing?
Ik ben zo erg onthand
argh domme topic titel, sorry...
[ Voor 3% gewijzigd door BoutWout op 19-07-2004 10:45 . Reden: argh domme topic titel, sorry... ]
Red een boom, eet een bever