Ik heb zojuist op onze server de pop3 connector ingesteld. Wij hebben op dit moment 1 email account bij demon (info@domein.nl). De mail die opgehaald word bij dit email adres moet gestuurd worden naar 3 adressen binnen het domein. In active directory heb ik bij deze 3 gebruikers de email adressen ingesteld (jack@domein.nl, sandra@domein.nl enz.). Ik heb daarna een distribution group aangemaakt waarin deze 3 gebruikers staan en deze vervolgens via de pop3 connector gekoppeld aan het email adres info@domein.nl. Wanneer ik nu op retrieve now klik dan haalt hij wel email op, in de queus kijk dan staan daar allerlei domeinen, en bij een aantal staat : The connection was dropped by the remote host. ! Als ik kijk in exchange bij mailbox stores dan staan er de volgende dingen :
Administrator 1 item
Jack 0 items
Sandra 0 items
Victor 0 items
System Mailbox 401 items
Ik heb via een andere email account al een aantal mailtjes gezonden naar info@domein.nl maar wanneer ik via het werkstation van jack de mail probeer op te halen dan komt er niks binnen. Alle services behorende tot exchange heb ik gestart.
In de badmail folder staan er op dit moment ongeveer 40 emailtjes. Er kan nog niks verstuurd worden aangezien de smtp connector nog niet is ingesteld. Verder staan er in de event viewer geen events met betrekking tot exchange.
Onze configuratie :
Server : Windows 2003 Small Bussiness Server Standard + Exchange
Pop3 connector : Standaard Microsoft Pop3 connector bijgeleverd bij SBS
Volgens mij heb ik nu wel bijna alle informatie gegeven, als er nog vragen zijn dan reageer ik binnen 2 minuten
Administrator 1 item
Jack 0 items
Sandra 0 items
Victor 0 items
System Mailbox 401 items
Ik heb via een andere email account al een aantal mailtjes gezonden naar info@domein.nl maar wanneer ik via het werkstation van jack de mail probeer op te halen dan komt er niks binnen. Alle services behorende tot exchange heb ik gestart.
In de badmail folder staan er op dit moment ongeveer 40 emailtjes. Er kan nog niks verstuurd worden aangezien de smtp connector nog niet is ingesteld. Verder staan er in de event viewer geen events met betrekking tot exchange.
Onze configuratie :
Server : Windows 2003 Small Bussiness Server Standard + Exchange
Pop3 connector : Standaard Microsoft Pop3 connector bijgeleverd bij SBS
Volgens mij heb ik nu wel bijna alle informatie gegeven, als er nog vragen zijn dan reageer ik binnen 2 minuten
[ Voor 3% gewijzigd door pizzaboertje op 19-07-2004 09:57 ]