[2003] Offline bestanden

Pagina: 1
Acties:

• leondebob
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
hier op mijn werk werken we met een w2k en w2k3 server.
nu wil ik bestanden oflline beschikbaar maken, op een client.
op de client draait win2k, als ik een share op de w2k server oflline beschikbaar maak kan dit, met geen enkel probleem, dus met rechtermuis -> offline beschikbaar maken.

maar als ik hetzelfde doe op de w2k3 server is die optie ( offline beschikbaar maken) verdwenen?? hoe kan ik dit toch realiseren?

heb al op technet gezocht, maar is bijna niks over w2k3 te vinden, en heb ook al gegoogled, maar helaas zonder resultaat.

Verwijderd

Bij mij zit hij gewoon onder het tabblad 'sharing' van een directory... daar al gekeken? Kan me ook voorstellen dat het alleen op ntfs-partities werkt, is jouw partitie ntfs?

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2004 11:40 ]

• leondebob
ja het is gewoon ntfs, is standaard onder windows 2003 server.
sharing staat goed, net als bij windows 2000

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-02 13:21

mutsje

Certified Prutser

leondebob schreef op 19 juli 2004 @ 12:06:
ja het is gewoon ntfs, is standaard onder windows 2003 server.
sharing staat goed, net als bij windows 2000
Is niet standaad onder Windows Server 2003 want je kan nog steeds FAT kiezen namelijk bij de setup.

Ik heb net 3 servers geinstalleerd en Make Available Offlien is gewoon beschikbaar. Krijg je toevalig nog eventid's die vreemd zijn.

• leondebob
nee krijg geen rare events,

sorry idd maar 90 % kiest voor ntfs :*)

maar ik kan nog steeds niet offline bestanden beschikbaar maken.

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

bij sharing and security, offline settings

staat er hier gewoon, en ik gebruik FAT btw :p

[Signature]

Verwijderd

Beetje oud topic, maar toch. Ik heb hetzelfde probleem met WIN XP. De synchronisatie tool is er wel, maar ik kan met geen mogelijkheid een map synchroniseren. Ik heb geen tabblad "Offline Bestanden", helemaal niets. Iemand een idee?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2005 16:59 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Staat er als je een map deelt, en dan klikt op Settings niet gewoon de optie om een map offline beschikbaar te maken wpieterson? Bij mij staat die er namelijk standaard. Wat heb je allemaal al geprobeerd? Met een policy kunen je overigens files aanwijzen die altyijd offline beschikbaar moeten zijn :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Nee, dat is het rare ook. De synchronisatietool is er wel, maar ik heb niets dat ik kan synchroniseren :? Heel vaag...
Pagina: 1