Mensen ik heb niet geslapen maar kom er niet uit.
Ik heb het netwerk gemaakt alleen heb ik nu een probleem
Ik kan namelijk niet op internet met PC4.
De opstelling is als volgst:
PC1=ouders pc
PC2=broer pc
PC3=mijn pc
PC4=mijn tweede pc
via PC4 kan ik wel de bestanden zien op PC3 en omgekeerd, alleen kan ik van PC4 via PC3 niet op internet komen.
Op PC3 kan ik echter wel op internet komen
Er draaien dus 2 verbinden op PC3, waarvan 1 draadloos en één met draad (naar PC4). Maar als ik op de draadloze verbinding Internetverbinding deel dan treed er een fout op met deze in te schakelen (internetverbinding delen). De service kan momenteel geen besturingsberichten accepteren.
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen, want van de search wordt ik niet veel wijzer. Daar snap ik het niet.
Overiigens is het nu alweer 9 uur en heb ik nog niet geslapen, want krijg het probleem gewoon niet opgelost en daar kan ik niet tegen !
Dus kan iemand mij alstublieft helpen... Heb search gehad en Windows Help, maar krijg het gewoon niet aan de gang en weet écht niet wat ik verkeerd doe
Ik heb het netwerk gemaakt alleen heb ik nu een probleem
Ik kan namelijk niet op internet met PC4.
De opstelling is als volgst:
PC1=ouders pc
PC2=broer pc
PC3=mijn pc
PC4=mijn tweede pc
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| ISP
|
MODEM
|
AP
/ | \ DRAADLOOS
/ | \
/ | \
PC1 PC2 PC3
|
PC4 |
via PC4 kan ik wel de bestanden zien op PC3 en omgekeerd, alleen kan ik van PC4 via PC3 niet op internet komen.
Op PC3 kan ik echter wel op internet komen
Er draaien dus 2 verbinden op PC3, waarvan 1 draadloos en één met draad (naar PC4). Maar als ik op de draadloze verbinding Internetverbinding deel dan treed er een fout op met deze in te schakelen (internetverbinding delen). De service kan momenteel geen besturingsberichten accepteren.
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen, want van de search wordt ik niet veel wijzer. Daar snap ik het niet.
edit:
Misschien iets voor de FAQ, want er gaan hier vrij veel topics over alleen wordt het mij niet duidelijk
Misschien iets voor de FAQ, want er gaan hier vrij veel topics over alleen wordt het mij niet duidelijk
Overiigens is het nu alweer 9 uur en heb ik nog niet geslapen, want krijg het probleem gewoon niet opgelost en daar kan ik niet tegen !