Geforces toch niet zo goed!! (de video chipset)

Pagina: 1
Acties:

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
READ! waarom geforces gebruikers in Q3 met dxt1/3 enabled een schrale fuck lucht zien.

http://www.gamebasement.com/pages/home.asp?nav=articles&id=49

of kort gezegd, als je dxt1 enabled in wat dan ook, dan worden de textures heel schraal gecompressed, en in 16bit kleur,

nnnananananana, ik heb een viper 2 en die rult toch wel weer meer met compressie... :):)

Verwijderd

ik zie in CS ook geen lucht, is helemaal wit (soms vind ik toch dat geforces zuigen)

en ik zie ook geen GUI, in plaats van gele cijfertjes is het gele blokjes :(:(:(:(:( dat vind ik toch wel heel bagger.

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Tja zelfs de GeForce's zijn niet perfect maar het zijn zeker zeer goede grafische chips!
nnnananananana, ik heb een viper 2 en die rult toch wel weer meer met compressie...
LoL, das ook het enige waar ie meer in 'rult' dan de GeForce >:) ... neem dan de Radeon, 'Best of Both Worlds' :7 ...

PC Specs

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
ach jah, money.....

Verwijderd

Viper 2 sucks!

Verwijderd

Er bestaat wel een patch of iets dergelijks waar mee je de lucht in q3a kunt verbeteren

Zal effe zoeken

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 12:37
kijk jij naar de lucht dan ? tssss, daar zijn die spelletjes toch helemaal nie voor :)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:29

JT

VETAK y0

jonge, viper = mooi, maar langzaam
Gayforce/GeFart = snel maar lelijk
Radeon= mooist en supersnel

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Pagina: 1