Taalkeuze OS X.3.2 Panther?

Pagina: 1
Acties:

• JB77
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

JB77

Since 1977

Topicstarter
Hallo (I-)Maccers,

ik heb nu een Imac met standaard 10.2 Jaguar, maar nu heb ik een firewire DVD brander (extern dus) aangeschaft en die wil de drivers niet installeren: hij vraagt naar X.3, Panther dus.

Nu heb ik een Duitse versie van 10.2 (overgenomen van een duitse oom), maar ik zie dat 10.3.2 in dollars veel goedkoper is dan in euro's!

Vraag is dus: Staan er meerdere talen op de installatie-cd's? Zodat het niet uitmaakt waar ik hem koop?

Alvast bedankt voor de reactie!

• naaa
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-01-2024

naaa

As an angel hits the ground

Ik neem aan dat je 10.3 hebt overgenomen van je oom...

Bij mijn versie kan je bij setup de taal kiezen, en als dat niet lukt, gewoon installeren en dan in Systeemvoorkeuren de taal veranderen.

• JB77
  • Niet online

JB77

Since 1977

Topicstarter
Klopt 10.3 was al geinstalleerd, dus daarom weet ik niet of je de taal bij de setup kan kiezen.

Ik twijfel nog of ik engels, nederlands of duits moet nemen (heb natuurlijk een duits toetsenbord erbij) en ik vond het raar dat ie op apple.com 129 dollar kost, op apple.com/de en apple.com/nl 149 euro, en dat scheelt nogal (weet niet hoeveel verzendkosten er nog bij komt en of ik uberhaupt in dollars kan bestellen)...

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:34

chem

Reist de wereld rond

Als je hem bij apple.com bestelt ipv in apple.com/nl komt er nog BTW en verzendkosten bij, die uiteindelijk veel hoger vallen dan die 149 euro.

OS X heeft geen taal-edities meer: elke OS X CD bevat alle talen, en je kan tijdens het draaien van OS X switchen naar een andere taal, dus er is geen herinstallatie, patch of whatever nodig.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Dat kun je instellen bij de System Preferences, onder 'International'. Daarna even opnieuw in- en uitloggen en alles is Engels. Of Nederlands. Of Koreaans. Wat je maar wilt ;)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:47

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

chem schreef op 19 juli 2004 @ 10:20:

OS X heeft geen taal-edities meer: elke OS X CD bevat alle talen, en je kan tijdens het draaien van OS X switchen naar een andere taal, dus er is geen herinstallatie, patch of whatever nodig.
sterker nog, je kunt per useraccount de te gebruiken taal instellen, dus je admin kan gewoon engels gebruiken, een andere gebruiker nederlands en nog eens duits.
met fast user-switching kun je dan erg eenvoudig switchen tussen talen

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

dat toetsenbordje zoek je er 1'tje op op tweedehandsmac.nl voor 30 euro'tjes ofzo :D

• JB77
  • Niet online

JB77

Since 1977

Topicstarter
Thanxs allemaal, geniaal hoe snel ik antwoord heb op al mijn vragen!
Pagina: 1