Helaas bieden zelfs Google en de Microsoft KB geen uitkomst bij deze vraag. Ik ben hier bezig een streaming media server in te richten d.m.v. Windows 2003. De bedoeling is dat er MP3's uit een map aan één stuk door worden afgespeeld en aan het einde weer van voor af aan beginnen. Geen problemen tot nu toe.
Echter, ik zat m'n stream te testen toen het geluid kuren begon te vertonen, de pitch verschoof voortdurend en het geluid stotterde. Na een paar minuten dit met een
hoofd aan te hebben gehoord, heb ik eens gekeken wat dit MP3'tje van de rest onderscheidt: een variabele bitrate.
Probleem
Oorzaak
Oplossing?
Zijn er misschien anderen die dit eerder zijn tegengekomen, en er een oplossing voor hebben? Of moet ik het bestand gewoon maar even omzetten naar een vaste bitrate?
Alvast bedankt.
Echter, ik zat m'n stream te testen toen het geluid kuren begon te vertonen, de pitch verschoof voortdurend en het geluid stotterde. Na een paar minuten dit met een
Probleem
Oorzaak
Oplossing?
Zijn er misschien anderen die dit eerder zijn tegengekomen, en er een oplossing voor hebben? Of moet ik het bestand gewoon maar even omzetten naar een vaste bitrate?
Alvast bedankt.