Ik heb hier een pc met de volgende specs:
Celly 2400
256Mb
Abit Ti4400
Onbekend mobo
Windows XP SP1
Een vriend van me heeft net zijn pc hierheen gesleept en hij zegt dat ie er voorzichtig mee gedaan heeft en dat hij de pc niet heeft laten vallen, tikken of hobbelen of wat dan ook. Alleen zojuist bij het aansluiten de volgende probs.
De pc start gewoon op, op normale snelheid, maar de reactiesnelheid van keyboard en muis zijn enorm traag. En dan bedoel ik ongveer een vertraging van 20-30 sec. In de bios is de vertraging denk ik 1 sec, iets wat ook niet zou mogen. Kortom, het loopt allerminst soepel. Hij boot wel normaal, de systray vult zich keurig met alle opstartprogjes, waar overigens niets bijzonders in staat. De schijf lijkt dus normaal te functioneren, hij lijkt normaal te tokkelen en maakt geen rare geluiden ofzo.
Wat heb ik geprobeerd:
*Faq gelezen, stond geen oplossing
*Diverse topics gelezen, kon de oplossing niet vinden (iemand linkje anders?)
*Max tool voor de schijf gedaan = in orde
*Ander keyboard muis erin - hielp niet
*harde bios reset
*Spul en kaarten eens los getrokken en "kaal"geboot"
Ik kwait het neit meer. Spul toch kapot misschien?
Celly 2400
256Mb
Abit Ti4400
Onbekend mobo
Windows XP SP1
Een vriend van me heeft net zijn pc hierheen gesleept en hij zegt dat ie er voorzichtig mee gedaan heeft en dat hij de pc niet heeft laten vallen, tikken of hobbelen of wat dan ook. Alleen zojuist bij het aansluiten de volgende probs.
De pc start gewoon op, op normale snelheid, maar de reactiesnelheid van keyboard en muis zijn enorm traag. En dan bedoel ik ongveer een vertraging van 20-30 sec. In de bios is de vertraging denk ik 1 sec, iets wat ook niet zou mogen. Kortom, het loopt allerminst soepel. Hij boot wel normaal, de systray vult zich keurig met alle opstartprogjes, waar overigens niets bijzonders in staat. De schijf lijkt dus normaal te functioneren, hij lijkt normaal te tokkelen en maakt geen rare geluiden ofzo.
Wat heb ik geprobeerd:
*Faq gelezen, stond geen oplossing
*Diverse topics gelezen, kon de oplossing niet vinden (iemand linkje anders?)
*Max tool voor de schijf gedaan = in orde
*Ander keyboard muis erin - hielp niet
*harde bios reset
*Spul en kaarten eens los getrokken en "kaal"geboot"
Ik kwait het neit meer. Spul toch kapot misschien?
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -