[cpu cooler] welke ?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• -Miura-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:46
IK heb een p4 2,4c met die standaard fan, maar ik wil een nieuwe cooler om de herrie

ik zag zelf de CNPS6500A-Cu die mij wel goed en leuk leek, maar een vriend van me zei dat die soms nog wel wat warm kan worden

hij raadde me de Cooler Master Hyper 6 KHC-V8 aan.

De Zalman
De Cooler Master

Welke zou ik het beste kunnen kopen

De cooler master vind ik eigenlijk al wat te duur - maar zou er nog wel mee door kunnen - dus liever niet te duur (dus watercooling is voor mij geen optie ;))

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05-2025

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Die zalman is volgens mij prima in staat je processor binnen de specs te koelen, als je een betere wil jan je zijn 7000 broerjte nemen, die koelt iets beter en maakt ook niet al te veel lawaai.

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

Verwijderd

Als je kijkt naar het Noise level van allebei heb je al een antwoord

• -Miura-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:46
Dat weet ik brutus de cooler master is (wat) stiller - en duurder :)

Verwijderd

Woutev schreef op 19 juli 2004 @ 00:01:
Dat weet ik brutus de cooler master is (wat) stiller - en duurder :)
Die Zalman lijkt het in silent mode wel te kunnen dan is het prima, maar 32.0dB in normal mode vind ik lang niet stil.
Dus gokken op silent mode bij de Zalman voor minder of toch een paar knaken meer en dan voor de Coolermaster

Verwijderd

http://www.perfectsystems.nl/info.asp?Info=47870

Deze heb ik hier, en hij is _stil_. Hij komt gewoon niet boven het zoemen van een (geluidsdempend opgehangen) harde schijf uit. En goedkoop he ;).

• CRAM
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-01-2025
Zalman CNPS7000A-Cu cooler die heb ik dus...

waarom? coolt erg goed, is stil en toeren zijn regelbaar. Nog een voordeel, hij past op elke moederbord maakt niet uit welke socket.....en hij is voor alle snelheden. Met dat laatste wil ik zeggen dat het ook een goede investering is omdat je hem later (bij een betere proc) gewoon weer kunt gebruiken.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

ARME AOW’er

Verwijderd

Die zalman en die coolermaster zijn anders nogal aan de prijzige kant, en als je een nieuwe pc koopt dan gebruik je de oude ook meestal nog wel, dus de koeler laten verhuizen naar de nieuwe pc is ook niet echt een optie...

• CRAM
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-01-2025
Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 00:33:
Die zalman en die coolermaster zijn anders nogal aan de prijzige kant, en als je een nieuwe pc koopt dan gebruik je de oude ook meestal nog wel, dus de koeler laten verhuizen naar de nieuwe pc is ook niet echt een optie...
Om de zoveel tijd een nieuwe pc kopen is "aan de prijzige kant"

Hou je onderdelen ongeveer 1 tot 2 jaar en verkoop ze en upgrade je pc beetje bij beetje...
Zo'n zalman koeler lijkt dan erg duur maar je schrijft af over een langer termijn.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.