[Rc5-72] Client zorgt voor time-outs

Pagina: 1
Acties:

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:05
Hallo mensen,

We hebben binnen ons subteam een probleem en ik durf te wedden dat dat niet alleen binnen ons team zit. Er zijn een aantal leden die bij het connecten met de proxy server een time-out krijgen van het systeem.

Het systeem hangt heel eventjes en gaat dan flushen of fetchen ( wat er van hem / haar gevraagd wordt ). Dit is zeer irritant. Een aantal leden hebben dit probleem al sinds het begin maar nooit heb ik er een fatsoenlijke oplossing voor kunnen vinden.

Het gekke is ook dat het niet iedereen is binnen het team die het heeft maar dan eens 1 iemand maar dan weer 3. Ik ben ten einde raad nu ik weet echt niet meer waar het aan kan liggen (heb al de hele manual van de proxy / client doorgelopen maar nergens stond er iets over in )

Wie kent dit fenomeen en heeft de oplossing?

Als er dingen nodig zijn als ini settings and stuff.. zal ik ze posten als ze nodig zijn :)

Strava | AP | IP | AW

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-02 18:19
Probeer een andere proxy? Of een andere client?

tvw

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:05
dit probleem speelt al sinds client 477 (if i recall correct ) en de proxy's zijn allemaal up to date..

ik heb wel eens tests gedaan met het connecten naar een andere proxy ( van dsmarty for instance) en dan heb ik zelf geen time-outs. connect ik naar mijn proxy @ mijn lan dan heb ik wel deze erg vage time-out..

Ik dacht eerst dat het lag aan het OS maar na een tijdje linux gedraait te hebben met nog steeds deze rare time-outs dacht ik dat het iets hardware matigs moest zijn.. dus heb ik maar eens het ip op de andere netwerkaart gezet van de server en de 'oude' netwerkkaart eruit gesloopt.. dit brach geen verbetering.. nadat ik hetzelfde deed op het werkstation waar ik het probleem had was het probleem er nog steeds

het formateren en uitproberen van andere os'en is het ook niet.. Het moet dan toch haast wel in de proxy software zitten of zie i k nou verkeerd ook omdat mensen die vanaf buiten op de proxy connecten dit probleem lijken te hebben.

[ Voor 82% gewijzigd door Webgnome op 19-07-2004 03:19 ]

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

tsja, je hebt het er inderdaad al eerder over gehad. Er zijn verder echter geen meldingen van bekend, en het is toch nodig het een keer te reproduceren voordat überhaupt gekeken kan worden wáár het probleem zit.

Neem die machine anders even mee naar de LAN eind september, dan kunnen we wat testen (misschien). Aangezien je al met andere machines hebt getest, lijkt het me waarschijnlijker dat het aan iets ligt als de internetverbinding.
We kunnen in ieder geval de hardware / config dan wel uitsluiten :)

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-02 17:04

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Zo'n probleem had ik bij een oude proxy versie.
Bij het upgraden was het probleem eigenlijk voorbij.

suc6

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Verwijderd

Ik heb problemen met de fullproxy 145.89.128.249. Mijn perproxy kan wel een TCP verbinding opzetten, maar krijgt geen stubs en keyblocks binnen.

Verwijderd

Nieuwe proxy installen, wat men zegt, helpt denkelijk ;)
Pagina: 1