Tijdens het branden loopt keer op keer mijn pc vast. Ik krijg echter geen foutmeldingen, blauwe schermen etc. Het scherm bevriest, het branden stopt, de muis doet het niet meer, toetsenbord doet ook niets meer, CTRL ALT DEL werkt niet en de pc is alleen door de stekker uit het stopcontact te halen opnieuw op te starten. Mijn brander: de beruchte Philips 3610 (extern model) van ongeveer 1,5 jaar oud. Is dit een bekend probleem, of ligt het toch aan mijn pc (die 6 weken oud is)? Mijn pc: Celeron 500, Windows 98. Brand software:Easy CD Creator. Ik gebruik Shuttle Connect –it versie 2.03 (drivers 1.41)om mijn externe writer te connecten via mijn paralelle poort. Harde schijf is gedegfragmenteerd, energiebeheer is uitgeschakeld, ook in BIOS.
Ligt het probleem aan mijn writer of is het iets anders? (Tot ongeveer 2 weken geleden had ik overigens prima resultaten met de 3610.)
Wie kan mij helpen met mijn probleem? Ik heb eerder over het bevriezen van het scherm gelezen, maar dat had niets met een writer te maken.
Alvast bedankt.
PAM
Ligt het probleem aan mijn writer of is het iets anders? (Tot ongeveer 2 weken geleden had ik overigens prima resultaten met de 3610.)
Wie kan mij helpen met mijn probleem? Ik heb eerder over het bevriezen van het scherm gelezen, maar dat had niets met een writer te maken.
Alvast bedankt.
PAM