Zelfgebrande DVD beveiligen tegen kopiëren

Pagina: 1
Acties:
  • 586 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boss1
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-07-2023
hoi is het mogelijk om een geripte dvd toch weer te beveiligen tegen kopieeren?
mischien is daar een progje voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:31

Nik

Zeg dan niet dat je hem geript hebt, oh, dat is natuurlijk voor eigen gebruik. Maar waarom wil je er een beveiliging op zetten? Immers, iedere beveiliging is te kraken, niet waar?

Zou wel leuk zijn om te weten, ik ga dit topic volgen, ik wil zelf ook DVD's gaan maken (met legale, zelfgefimde content wel is waar, van de Brommer en Scooter meetings :P) en het zou leuk zijn als ik die dan kan beveiligen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Je omzeilt door het rippen toch de beveiliging, en dat kan iedereen, ook als je er een nieuwe opzet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boss1 schreef op 18 juli 2004 @ 22:57:
hoi is het mogelijk om een geripte dvd toch weer te beveiligen tegen kopieeren?
mischien is daar een progje voor?
de hele filmindustrie breekt zijn nek er over en jij denkt dat je dat wel kunt?????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je al gezocht op "dvd beveiligen"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-08 07:32

JvS

Ik heb hem zelf ook

Mjah een klein beetje loos is het wel inderdaad. Met DVD decrypter kan je elke beveiligde DVD wel weer rippen.

Ik vind het verder wel interessant hoor. Hoe wil je de DVD beveiligen dan? Met CSS encoding? Of wil je er een regiocode inbakken? Ik ben bang dat er voor CSS wel licentiekosten betaald moeten worden, maar dat weet ik niet zeker.

http://www.everwicked.com/content/DVD-R_Guide/index.php

hier staat er wel het een en ander over. ook met [google=dvd encrypt] kan je wel wat vinden :)

[ Voor 19% gewijzigd door JvS op 18-07-2004 23:12 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik kan dus ook gewoon helemaal niets vinden op Google :? Ik zal wel de verkeerde termen gebruiken ofzo ... (variaties op encrypt dvd css). Vind het wel een interessant onderwerp maar ik vind alleen dingen om CD's een kopieerbeveiliging te geven.

Voor de rest vind ik dit helemaal niet zo nutteloos :) Er zijn genoeg consumenten die hun met CSS encrypte DVDtje in Nero proppen en er achter komen dat je daarmee niet kan kopieren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Jep maar dat zijn allemaal niet GoTers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
CSS kun je in ieder geval niet branden met consumentenapparatuur.
Van doom9.org:
DVD-Rs have a ring containing some pre-recorded content which makes 1:1 copies physically impossible (CSS information would have to be stored at the place of the pre-recorded ring - this is an anti copy measure). DVD+Rs cannot contain CSS encrypted movies either.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het is momenteel onmogelijk om een DVD zelf te beveiligen. Philips heeft in ieder geval plannen voor DVD+R(W) encryptie: http://www.dvdrw.com/why/contentprotection.htm Maar tegen de tijd zal daar wel weer een omzeiling voor te vinden zijn. Met firmware-hacks I guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

voor ons tweakervolk zal het idd niet moeilijk zijn om de beveiliging te omzeilen en anders is er google ;)

voor het gewonen digibeten volk is het wel handig als je de lat hoog wilt leggen. denk dat bv je een dvd met eigen stuff wilt verspreiden van meetings of andere meuk. en je verkoopt het voor eigen profit. dan wil je niet dat men jouw spul ook gaat verkopen .. in elk geval niet jan en alleman. maar goed voor proffesioneel overkomen is het wel leuk maar denk dat er menig dvd copieerders te vinden zijn die het idd weer kraken

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Je maakt een pgp image aan en die brand je op dvd, probeer die maar eens te rippen kraken dan ;) (Je kunt er alleen niks mee op een stand alone dvd spelert :) )

[ Voor 5% gewijzigd door blobber op 19-07-2004 18:01 ]

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-08 09:02
Als je een dvd brand en hij sluit niet af, dan is de dvd niet standaard te kopieren maar wel af te spelen in de dvd.

Eigenlijk zoek ik een programma die dat voor mij doet, dan is de dvd een beetje beveiligd.
Pagina: 1