Mcafee Firewall configureren voor remote desktop?

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12 16:34

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Topicstarter
Ik krijg Mcafee Firewall 4 niet goed geconfigureerd voor de remote desktop functie in Win XP. Ik heb mstsc (programma voor remote desktop), de IIS service, de LSA shell en de generic host volledige toegang gegeven op de server maar vanaf de client kan ik niet op de remote komen. Haal ik de firewall offline dan werkt het prima.

Weet iemand welk onderdeel er nog toegang verleend moet worden? Hoe zet ik in Mcafee specifieke poorten open?

Bij de Mcafee helpdesk komen ze er niet uit en zeggen ze dat het door mijn router komt |:( Aangezien het zonder mcafee prima werkt, lijkt dat me sterk.

• GSteven
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09-2024
Heb het zelfde probleem maar dan met Apache...

• WimB
  • Laatst online: 30-03-2024
Je moet inderdaad de juiste poort(en) openzetten. Volgens mij is het poort 3320, maar ik kan mij vergissen.

Verwijderd

WimB schreef op 18 juli 2004 @ 21:47:
Je moet inderdaad de juiste poort(en) openzetten. Volgens mij is het poort 3320, maar ik kan mij vergissen.
port 3389

• superduper
  • Laatst online: 01-12 16:34

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Topicstarter
Dat is duidelijk maar hoe doe je dat in Mcafee FW software? In de router was dat geen probleem, want dat werkte ook al.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 11:35

Korakal

Up up up!

superduper schreef op 18 juli 2004 @ 21:55:
Dat is duidelijk maar hoe doe je dat in Mcafee FW software? In de router was dat geen probleem, want dat werkte ook al.
Dat staat wel in de handleiding/readme van McAfee, die wordt je toch geacht zelf te kunnen lezen B)

Het RD poortnummer was te vinden in Het Grote Poortmappingsverhaal

Volgende keer aub beginnen met de sticky's te lezen :Y)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.